erik.r Postat 2 juni 2007 Postat 2 juni 2007 hej ! Jag har ett otroligt frustrerande problem med cubase , för när jag ska spela mina låtar med min midi claviatur så sycas det hel knasigt . När jag spelar en melodi så kommer ljudet ungefär 2 sekunder efter att jag tryckt in dem tagenterna på mitt midiboard 🙂 ..... någon som vet vad som är fel och vad jag kan göra för att fixa detta snälla hjälp mig i såna fall ! ? tack på förhand
trancer Postat 21 juni 2007 Postat 21 juni 2007 hej ! Jag har ett otroligt frustrerande problem med cubase , för när jag ska spela mina låtar med min midi claviatur så sycas det hel knasigt . När jag spelar en melodi så kommer ljudet ungefär 2 sekunder efter att jag tryckt in dem tagenterna på mitt midiboard 😕 ..... någon som vet vad som är fel och vad jag kan göra för att fixa detta snälla hjälp mig i såna fall ! ? tack på förhand Tjenare.. www.asio4all.com Ta hem den asiodrivern och testa! /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.