Jump to content
Annons

ADK micen passar inte stativet...

Recommended Posts

-=anders=- (oregistrerad)
Postat

Hej, jag är trött och hängig efter en lång dag. Men har idag köpt mig lite mic prylar för att spela in på datorn...

Men när jag skulle plugga på micen som är en ADK A51S på mic stativet som är ett MIC5 Athletic så passar inte gängorna med varandra. HUr ska jag göra???

Hur kan de på musikbörsen tipsa mig om ett sånt micställ som inte passar till michållaren? El är det jag som är allmänt trött och knäpp i huvvet? 😎

Tacksam för snabba svar...

MVH

/Anders

Annons
Postat

Hallå där!

Jag känner inte till vilken sorts gänga det är på varken ADK A51S eller på MIC5 Athlet-stativet,

men det troliga är att du bara behöver komplettera med en adapter som kostar någon tia eller max två.

Ta med dig din mick och stativ till butiken om du är osäker så hjälper de dig att få fram rätt adapter.

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

-=anders=- (oregistrerad)
Postat
  Ludgo-Pelle sa:
Hallå där!

Jag känner inte till vilken sorts gänga det är på varken ADK A51S eller på MIC5 Athlet-stativet,

men det troliga är att du bara behöver komplettera med en adapter som kostar någon tia eller max två.

Ta med dig din mick och stativ till butiken om du är osäker så hjälper de dig att få fram rätt adapter.

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Tack så mkt!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.