Jump to content
Annons

mjukvaru gitarr (aukustisk)?


dslyexi

Recommended Posts

Annons

Det finns exempelvis Virtual Guitarist 2 (FL stödjer vÀl VSTi, om jag inte kommer ihÄg fel?). Det Àr sjÀlvspelande kompgitarr (dÀr man ocksÄ kan editera autokompen för att passa sin egen smak) - bÄde akustisk och elektrisk.

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Det finns exempelvis Virtual Guitarist 2 (FL stödjer vÀl VSTi, om jag inte kommer ihÄg fel?). Det Àr sjÀlvspelande kompgitarr (dÀr man ocksÄ kan editera autokompen för att passa sin egen smak) - bÄde akustisk och elektrisk.

ah nice! Jo den stöder VSTi.

Tackar, ska kolla pĂ„ de nĂ€r jag kommer hem frĂ„n jobbet 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fick en skiva av en kompis med Steinberg Virtual Guitarist, verision 1.0 tror jag.

Jag har instalerat programmet och lagt in .dll filerna i VST. Jag fick in pluginen och alla verkar rÀtt, förutom att det inte kommer nÄgot ljud. Och det verkar inte finnas nÄgot att vÀlja i "ljudbankfönstret" i pluginen heller???

Testade sen att lÀgga in den i VSTi mappen ocksÄ, det fungerade inte heller. Sen bara i VSTi, dÄ hittar jag inte ens den nÀr jag söker efter pluginen i FL.

Har testat att instalera om programmet 2 gÄnger.

Vad Ă€r fel? 😳

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fick en skiva av en kompis med Steinberg Virtual Guitarist, verision 1.0 tror jag.

....

😳😛🙂

Kan Àven tipsa om MusicLab Real Guitar... Alla pratar sig varma om Virtual Guitarist, men jag tycker nog Real Guitar Àr bÀttre. I alla fall ljudmÀssigt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

đŸ˜±đŸ˜±đŸ˜±

Kan Àven tipsa om MusicLab Real Guitar... Alla pratar sig varma om Virtual Guitarist, men jag tycker nog Real Guitar Àr bÀttre. I alla fall ljudmÀssigt.

mm kör lite med den nu, men kÀnns som om det saknas nÄgot i den VST.

FÄr köra me den tills ja skaffar mig Steinberg V-G 2.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...