Jump to content
Annons

Någon som INTE skall kolla melodifestivalen?


Light Head

Recommended Posts

Nu är det bara 10 minuter kvar, skall ni kolla??

Kan ju alltid hoppas att Luuk har lärt sig att sköta sig?! Och att Björkman satt sig i publiken?!?!

Om den där tjejen dyker upp igen, hon med glasögonen som gjorde sig lustig över att artister inte har glasögon?! Jo i så fall så skall jag omvärdera Luuks humor, för då har hna påvisat en ironi som inte är jämnförbar med någonting annat!

Förhoppningsvis så är det bara lite bättre ljud, ingen Björkman, och en Luuk som är lite rolig?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

klart man sitter som bänkad med surroundsystemet på 11!

Förre helgen satt jag i Tallin och såg den Estländska uttagningen, de körde bland annat en satir på de dansande deodoranterna, Diggi-Lo-diggi-lei...

Oj, bara fem minuter kvar, måste skynda mig !!!

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

amenn va faan ere här, kollade 5-10 minuter bara för att kunna kräkas gratis/bevisa för mig själv att jag har rätt etc...men nu tar dom ju priset, Maria Lindgren som sitter och lirar helt ok gura men fan kan inte sjunga, INTE!!! (1.a låten hörde jag bara på avstånd=totalt intetsägande som allt annat i såna här program,buuuurp)

Har dom plockat in vem som helst i år? Taktisk fint för att dom givna skall vinna,som vanligt,hajjar inget=lika bra det!!!

😳😄😄

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag erkänner, sitter och kollar just nu. Inte så impad än så länge. Nu är det Jimmy Jansson...

Kan även passa på att erkänna att jag var på Robert Wells på Cirkus tidigare idag, antar att det är många på forumet som är villiga att totaldissa herr Wells? 😳

Själv tycker jag dock att det var riktigt bra bitvis, bland annat Earth Wind & Fire-medleyt.

/Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch, är det dags nu igen? Det innebär att det är dags för min årliga runda ut i korridorköket där jag kommer klaga inför mina korridorare som sitter och glor på skiten, laga lite mat och återvända till mitt rum för att stänga in mig där tills det hela är över. 😳

Redigerat av allansson
Link to comment
Dela på andra sajter

bättre ljud

de beror på att dom kör ut i digtal-tv-nätet i 5.1 surround.. alar suurna berättade det häromdagen.. 😄

edit:

och näe, jag tycker det är tråkigt som fan..dessvärre kommer musikvetenskap III uppgift 2 handla om finalen i schlagerfestivalen.. 😳

och jag ser itne fram emot detta.. 🙁

däremot kosnumeras det stora mängder rötjut här.. 😆

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Jag erkänner, sitter och kollar just nu. Inte så impad än så länge. Nu är det Jimmy Jansson...

Kan även passa på att erkänna att jag var på Robert Wells på Cirkus tidigare idag, antar att det är många på forumet som är villiga att totaldissa herr Wells? 😉

Själv tycker jag dock att det var riktigt bra bitvis, bland annat Earth Wind & Fire-medleyt.

/Mats

Robert Wells har bränt alla broar. Även om han skulle ge ut världens bästa platta får man av princip inte tycka om den. Nånsin! Han är motsatsen till vad bra musik är och kommer alltid vara.

edit: och gällande melodifestivalen har jag inte sett någonting än. Men kommer nog i alla fall se finalen. Om jag inte har nåt bättre för mig.

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer att genomlida melodifestivalen, sitta och gnälla på alla artister....påpeka "jaha, den här melodin känner man igen" som den sj'älvutnämnde expert man är. Tills frun lackar på en och frågar hur det kommer sig att man inte sålt nåt själv 😳

hihi, fy fanken för att titta på festivalen ihop med musiker 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...