Jump to content
Annons

Northmood


Tilly

Recommended Posts

Hejsan alla!

Är det nĂ„n som har erfarenhet av Northmood?

Det Àr en vst ROMpler, Nord Modular samplad.

Om nĂ„n har nĂ„got att sĂ€ga om denna synt speak now or forever hold your something something 😉

http://www.soundburst.com/northmood.html

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Har en kompis som kör den ganska mycket. Det jag hörde och sĂ„g var inte en speciellt lĂ„ng tid, men mitt första intryck kan du fĂ„ Ă€ndĂ„. 🙂

Det verkar vara en kul rompler med vĂ€ldigt mĂ„nga tuffa syntpresets out of the box, men inte speciellt mycket Nord-karaktĂ€r över den... om du fattar vad jag menar... 😳

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hmmm... đŸ˜±

Försvinner liksom inte hela grejen med Nord Modular om man helt plötsligt gör en ROMpler av den??? đŸ˜±

Man tycker ju det. SÅ bra tycker jag inte den lĂ„ter. Det Ă€r mest flexibiliteten som Ă€r underhĂ„llande.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Har en kompis som kör den ganska mycket. Det jag hörde och sĂ„g var inte en speciellt lĂ„ng tid, men mitt första intryck kan du fĂ„ Ă€ndĂ„. 😳

Det verkar vara en kul rompler med vĂ€ldigt mĂ„nga tuffa syntpresets out of the box, men inte speciellt mycket Nord-karaktĂ€r över den... om du fattar vad jag menar... 😕

lÄter spÀnnande!

Synd att det inte fanns nÄgon demo pÄ den...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hmmm... 😆

Försvinner liksom inte hela grejen med Nord Modular om man helt plötsligt gör en ROMpler av den??? 😏

Jo precis, det blir en grym keyboard men inte Nord-synt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...