fabian Postat 26 januari 2007 Dela Postat 26 januari 2007 hej de knäpper i min dator varannan minut. 🙂 varför? hur får man bort de? Knäppandet kommer me när ja spelar in. Blä! Tack PhuBhar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 26 januari 2007 Dela Postat 26 januari 2007 Ved menar du? Knäpper? Hörs det från själva burken, kommer det från högtalarna? Om det knäpper från burkaen kan det vara nått som stöter emot en fläkt eller dylikt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Llauma Postat 26 januari 2007 Dela Postat 26 januari 2007 Jag är inte så insatt men jag antar att det kan vara ett jordfel. Det knäpper till när spänningen kommit upp i en viss nivå och frigörs. Om du inte har datorn i ett jordat uttag så se till att ha det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fabian Postat 27 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 27 januari 2007 Hej Sorry att ja inte va så tydlig. De e ett ljud som kommer ur högtalarna och när ja sökte lite djupare i kontrollpanelen så hittade ja de o kunde helt enkelt stänga av de. Tack för eran tid iaf Kram Fabian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Hej Sorry att ja inte va så tydlig. De e ett ljud som kommer ur högtalarna och när ja sökte lite djupare i kontrollpanelen så hittade ja de o kunde helt enkelt stänga av de. Tack för eran tid iaf Kram Fabian jaha. vad var det för ljud då? kan jag få fram det på min dator? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 28 januari 2007 Dela Postat 28 januari 2007 😄 - Verkar kul. Nä, men det kan vara bra att veta om det skulle uppstå problem 🙂 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fabian Postat 28 januari 2007 Trådstartare Dela Postat 28 januari 2007 Jag hittade ljudet under kontrollpanelen/sounds/sounds o sen Navigation Start. Tog bort de ljudet o sen har de inte låtit. Vetefaan om de e rätt men de va så de lät iaf. PhuBhar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.