Jump to content
Annons

Senseless Recordings


Mutz

Recommended Posts

Annons
Bara du håller dig på långt avstånd ifrån Ö-götland... 🙂 säkert en bra idé för demoband osv!

Hehe ... Ska hålla mig på behörigt avstånd :-) Tror dock inte vi spelar i riktigt samma liga... Tar nog några år innan jag har samma förmåga som dig.

Ja tanken är ju för demo band som vill göra en skyst demo enkelt och billigt. Eller få sitt live gig inspelat med bra ljud och möjlighet att mixa allt efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

skitbra!! det var så jag tänkte när jag började spela in andra med.. 😄

tillägger att det är en fruktansvärt snygg sajt ni har.. 🙂

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

skitbra!! det var så jag tänkte när jag började spela in andra med.. 🙂

tillägger att det är en fruktansvärt snygg sajt ni har.. 😛

Tackarrrr!!! Ja Tobbe som gjort sidan e grym på att göra hemsidedesigner

sannerligen.. inte direkt paint som min sajt.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om man får göra lite reklam men det lära jag märka  🙂

Har dragit igång en lite mobil studioverksamhet som vill uppmärksamma alla om.

Smyg in på www.senselessrecordings.se och ta en titt.

Mvh Mats / Senseless Recordings

Hej Mats! En fråga som är helt off-topic: Kristoffer Hedberg, hur känner du honom? Min musiklärare ju! 🙂

TIttade på hemsidan och såg att du var gitarrist. Världen är liten!

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul. Fan reklam fan 🙂

Allvarligt: Korrekturläs sidan ordentligt (låt någon språkkompetent göra det). Det vimlar av språk- och sättningsfel.

Snyggt annars!

tjing

Bengan

Aj fan... Tycker man tittat igenom sidan hundra gånger, men sedan läser man och skriver som en 3åring. Ska be min Sambo som är nybliven svenskalärare kolla igenom sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg sida, och bra idé, det är nästan så man blir lite sugen att banda ett livegig!

"God jul och gott nytt år, välkommen 2007", var grammatiskt rätt, och bra stavat men det ska ändå bort, såvida du inte tänker ha ett "arkiv" med meddelanden där.

Lycka till!

/Roffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg sida, och bra idé, det är nästan så man blir lite sugen att banda ett livegig!

"God jul och gott nytt år, välkommen 2007", var grammatiskt rätt, och bra stavat men det ska ändå bort, såvida du inte tänker ha ett "arkiv" med meddelanden där.

Lycka till!

/Roffe

Klart du ska boka en bandning av ett livegig!! 😮 Fixar ett kalas pris bara för dig min vän 🙂

Har tänkt att det ska ligga kvar som ett litet arkiv så man kan se vad som hänt.. Men det e klart God Jul och gott nytt behöver knappas stå kvar..

Redigerat av Mutz
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...