Mutz Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Vet inte om man fĂ„r göra lite reklam men det lĂ€ra jag mĂ€rka đ Har dragit igĂ„ng en lite mobil studioverksamhet som vill uppmĂ€rksamma alla om. Smyg in pĂ„ www.senselessrecordings.se och ta en titt. Mvh Mats / Senseless Recordings
Florian le Sage Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Bara du hĂ„ller dig pĂ„ lĂ„ngt avstĂ„nd ifrĂ„n Ă-götland... đ sĂ€kert en bra idĂ© för demoband osv!
Mutz Postat 15 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2007 Bara du hĂ„ller dig pĂ„ lĂ„ngt avstĂ„nd ifrĂ„n Ă-götland... đ sĂ€kert en bra idĂ© för demoband osv! Hehe ... Ska hĂ„lla mig pĂ„ behörigt avstĂ„nd :-) Tror dock inte vi spelar i riktigt samma liga... Tar nog nĂ„gra Ă„r innan jag har samma förmĂ„ga som dig. Ja tanken Ă€r ju för demo band som vill göra en skyst demo enkelt och billigt. Eller fĂ„ sitt live gig inspelat med bra ljud och möjlighet att mixa allt efterĂ„t.
IDF Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) skitbra!! det var sĂ„ jag tĂ€nkte nĂ€r jag började spela in andra med.. đ tillĂ€gger att det Ă€r en fruktansvĂ€rt snygg sajt ni har.. đ Redigerat 15 januari 2007 av IDF
Mutz Postat 15 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2007 skitbra!! det var sĂ„ jag tĂ€nkte nĂ€r jag började spela in andra med.. đ tillĂ€gger att det Ă€r en fruktansvĂ€rt snygg sajt ni har.. đ Tackarrrr!!! Ja Tobbe som gjort sidan e grym pĂ„ att göra hemsidedesigner
IDF Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 skitbra!! det var sĂ„ jag tĂ€nkte nĂ€r jag började spela in andra med.. đ tillĂ€gger att det Ă€r en fruktansvĂ€rt snygg sajt ni har.. đ Tackarrrr!!! Ja Tobbe som gjort sidan e grym pĂ„ att göra hemsidedesigner sannerligen.. inte direkt paint som min sajt.. đ
Who the fuck is billy Jo? Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 tillĂ€gger att det Ă€r en fruktansvĂ€rt snygg sajt ni har.. đ Sekunderar det..
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Yup, snygg sida, inget att klaga (förutom att den inte gÄr att validera, men what the hell).
Vallhagen Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Kul. Fan reklam fan đ Allvarligt: KorrekturlĂ€s sidan ordentligt (lĂ„t nĂ„gon sprĂ„kkompetent göra det). Det vimlar av sprĂ„k- och sĂ€ttningsfel. Snyggt annars! tjing Bengan
ThomasJ Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 snygg sida mÄste jag sÀga.. Àr det du som gjort den?
Overkill Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) Vet inte om man fĂ„r göra lite reklam men det lĂ€ra jag mĂ€rka đ Har dragit igĂ„ng en lite mobil studioverksamhet som vill uppmĂ€rksamma alla om. Smyg in pĂ„ www.senselessrecordings.se och ta en titt. Mvh Mats / Senseless Recordings Hej Mats! En frĂ„ga som Ă€r helt off-topic: Kristoffer Hedberg, hur kĂ€nner du honom? Min musiklĂ€rare ju! đ TIttade pĂ„ hemsidan och sĂ„g att du var gitarrist. VĂ€rlden Ă€r liten! Redigerat 15 januari 2007 av Overkill
Mutz Postat 15 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2007 Kul. Fan reklam fan đ Allvarligt: KorrekturlĂ€s sidan ordentligt (lĂ„t nĂ„gon sprĂ„kkompetent göra det). Det vimlar av sprĂ„k- och sĂ€ttningsfel. Snyggt annars! tjing Bengan Aj fan... Tycker man tittat igenom sidan hundra gĂ„nger, men sedan lĂ€ser man och skriver som en 3Ă„ring. Ska be min Sambo som Ă€r nybliven svenskalĂ€rare kolla igenom sidan.
Vallhagen Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) min Sambo som Ă€r nybliven svenskalĂ€rare SedĂ€r! đ BĂ€sta tĂ€nkbara för Ă€ndamĂ„let, pĂ„ en armlĂ€ngds avstĂ„nd. Knappt det! edit: Helvete fan! HĂ€r gnisslar man om stavning och krattar tokfel sjĂ€lv! Redigerat 15 januari 2007 av Vallhagen
Ÿoffe Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Snygg sida, och bra idé, det Àr nÀstan sÄ man blir lite sugen att banda ett livegig! "God jul och gott nytt Är, vÀlkommen 2007", var grammatiskt rÀtt, och bra stavat men det ska ÀndÄ bort, sÄvida du inte tÀnker ha ett "arkiv" med meddelanden dÀr. Lycka till! /Roffe
Mutz Postat 15 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2007 min Sambo som Ă€r nybliven svenskalĂ€rare SedĂ€r! đ BĂ€sta tĂ€nkbara för Ă€ndamĂ„let, pĂ„ en armlĂ€ngds avstĂ„nd. Knappt det! edit: Helvete fan! HĂ€r gnisslar man om stavning och krattar tokfel sjĂ€lv! đź
Mutz Postat 15 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2007 (redigerat) Snygg sida, och bra idĂ©, det Ă€r nĂ€stan sĂ„ man blir lite sugen att banda ett livegig! "God jul och gott nytt Ă„r, vĂ€lkommen 2007", var grammatiskt rĂ€tt, och bra stavat men det ska Ă€ndĂ„ bort, sĂ„vida du inte tĂ€nker ha ett "arkiv" med meddelanden dĂ€r. Lycka till! /Roffe Klart du ska boka en bandning av ett livegig!! đź Fixar ett kalas pris bara för dig min vĂ€n đ Har tĂ€nkt att det ska ligga kvar som ett litet arkiv sĂ„ man kan se vad som hĂ€nt.. Men det e klart God Jul och gott nytt behöver knappas stĂ„ kvar.. Redigerat 15 januari 2007 av Mutz
Mutz Postat 15 januari 2007 TrÄdstartare Postat 15 januari 2007 snygg sida mÄste jag sÀga.. Àr det du som gjort den? Nej Àr en kille vid namn Tobbe. Han Àr grym.
Pazo Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 (redigerat) ööhhh... kolladde pÄ hemsidan... sÄ det löste sig... lite intresserad Àr jag allt. Redigerat 18 januari 2007 av Pazo
D Vibe Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 (redigerat) Grymt snygg hemsida! Och grymt kul affÀrsidé! Redigerat 18 januari 2007 av D Vibe
Mutz Postat 18 januari 2007 TrÄdstartare Postat 18 januari 2007 ööhhh... kolladde pÄ hemsidan... sÄ det löste sig... lite intresserad Àr jag allt. Inget att tveka pÄ :-)
Hellpig Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 HÄller med om att din webbplats Àr juste... lagom blandning av design/info. Hoppas det gÄr bra!!
Mutz Postat 18 januari 2007 TrÄdstartare Postat 18 januari 2007 HÄller med om att din webbplats Àr juste... lagom blandning av design/info. Hoppas det gÄr bra!! Tackar tackar!! Ja ni tycker att det Àr bra med infon som finns? Eller saknas det nÄgot??
Pazo Postat 18 januari 2007 Postat 18 januari 2007 Saknas kanske information om hur lÄngt bort du reser? Och var du har din huvudbas?
Mutz Postat 22 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 22 januari 2007 Saknas kanske information om hur lĂ„ngt bort du reser?Och var du har din huvudbas? Ja ja... Ăr nog inte sĂ„ dumt att ha med. FĂ„r jag fixa!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.