Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Bara du hĂ„ller dig pĂ„ lĂ„ngt avstĂ„nd ifrĂ„n Ö-götland... 🙂 sĂ€kert en bra idĂ© för demoband osv!

Hehe ... Ska hÄlla mig pÄ behörigt avstÄnd :-) Tror dock inte vi spelar i riktigt samma liga... Tar nog nÄgra Är innan jag har samma förmÄga som dig.

Ja tanken Àr ju för demo band som vill göra en skyst demo enkelt och billigt. Eller fÄ sitt live gig inspelat med bra ljud och möjlighet att mixa allt efterÄt.

Postat (redigerat)

skitbra!! det var sĂ„ jag tĂ€nkte nĂ€r jag började spela in andra med.. 😄

tillĂ€gger att det Ă€r en fruktansvĂ€rt snygg sajt ni har.. 🙂

Redigerat av IDF
Postat
skitbra!! det var sĂ„ jag tĂ€nkte nĂ€r jag började spela in andra med.. 🙂

tillĂ€gger att det Ă€r en fruktansvĂ€rt snygg sajt ni har.. 😛

Tackarrrr!!! Ja Tobbe som gjort sidan e grym pÄ att göra hemsidedesigner

Postat
skitbra!! det var sĂ„ jag tĂ€nkte nĂ€r jag började spela in andra med.. 🙂

tillĂ€gger att det Ă€r en fruktansvĂ€rt snygg sajt ni har.. 😛

Tackarrrr!!! Ja Tobbe som gjort sidan e grym pÄ att göra hemsidedesigner

sannerligen.. inte direkt paint som min sajt.. 🙂

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Yup, snygg sida, inget att klaga (förutom att den inte gÄr att validera, men what the hell).

Postat

Kul. Fan reklam fan 🙂

Allvarligt: KorrekturlÀs sidan ordentligt (lÄt nÄgon sprÄkkompetent göra det). Det vimlar av sprÄk- och sÀttningsfel.

Snyggt annars!

tjing

Bengan

Postat (redigerat)
Vet inte om man fĂ„r göra lite reklam men det lĂ€ra jag mĂ€rka  🙂

Har dragit igÄng en lite mobil studioverksamhet som vill uppmÀrksamma alla om.

Smyg in pÄ www.senselessrecordings.se och ta en titt.

Mvh Mats / Senseless Recordings

Hej Mats! En frĂ„ga som Ă€r helt off-topic: Kristoffer Hedberg, hur kĂ€nner du honom? Min musiklĂ€rare ju! 🙂

TIttade pÄ hemsidan och sÄg att du var gitarrist. VÀrlden Àr liten!

Redigerat av Overkill
Postat
Kul. Fan reklam fan 🙂

Allvarligt: KorrekturlÀs sidan ordentligt (lÄt nÄgon sprÄkkompetent göra det). Det vimlar av sprÄk- och sÀttningsfel.

Snyggt annars!

tjing

Bengan

Aj fan... Tycker man tittat igenom sidan hundra gÄnger, men sedan lÀser man och skriver som en 3Äring. Ska be min Sambo som Àr nybliven svenskalÀrare kolla igenom sidan.

Postat (redigerat)
min Sambo som Àr nybliven svenskalÀrare

SedĂ€r! 😄 BĂ€sta tĂ€nkbara för Ă€ndamĂ„let, pĂ„ en armlĂ€ngds avstĂ„nd. Knappt det!

edit: Helvete fan! HÀr gnisslar man om stavning och krattar tokfel sjÀlv!

Redigerat av Vallhagen
Postat

Snygg sida, och bra idé, det Àr nÀstan sÄ man blir lite sugen att banda ett livegig!

"God jul och gott nytt Är, vÀlkommen 2007", var grammatiskt rÀtt, och bra stavat men det ska ÀndÄ bort, sÄvida du inte tÀnker ha ett "arkiv" med meddelanden dÀr.

Lycka till!

/Roffe

Postat
min Sambo som Àr nybliven svenskalÀrare

SedĂ€r! 🙂 BĂ€sta tĂ€nkbara för Ă€ndamĂ„let, pĂ„ en armlĂ€ngds avstĂ„nd. Knappt det!

edit: Helvete fan! HÀr gnisslar man om stavning och krattar tokfel sjÀlv!

😼

Postat (redigerat)
Snygg sida, och bra idé, det Àr nÀstan sÄ man blir lite sugen att banda ett livegig!

"God jul och gott nytt Är, vÀlkommen 2007", var grammatiskt rÀtt, och bra stavat men det ska ÀndÄ bort, sÄvida du inte tÀnker ha ett "arkiv" med meddelanden dÀr.

Lycka till!

/Roffe

Klart du ska boka en bandning av ett livegig!! 😼 Fixar ett kalas pris bara för dig min vĂ€n 🙂

Har tÀnkt att det ska ligga kvar som ett litet arkiv sÄ man kan se vad som hÀnt.. Men det e klart God Jul och gott nytt behöver knappas stÄ kvar..

Redigerat av Mutz
Postat (redigerat)

Grymt snygg hemsida! :rolleyes:

Och grymt kul affÀrsidé!

Redigerat av D Vibe
Postat

HÄller med om att din webbplats Àr juste... lagom blandning av design/info. Hoppas det gÄr bra!!

Postat
HÄller med om att din webbplats Àr juste... lagom blandning av design/info. Hoppas det gÄr bra!!

Tackar tackar!!

Ja ni tycker att det Àr bra med infon som finns? Eller saknas det nÄgot??

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.