EkenMusiX Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 tja 😏 ny dänga här 😄 LÅTNAMN: Below the DJ ARTIST/GRUPP: Eken GENRE: House/Dance?? LÅTLÄNGD: 4.52 minuter. KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Ingen bara Jag INSPELNINGSÅR: 2007 FORMAT: mp3 STORLEK: 9.160 Mb STATUS: Färdig LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Nexustwins Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 (edited) Lika hett som vanligt, eller kanske hetare? 😏 Edit: Go gym musik, åker in på mp3:n Edited January 15, 2007 by Nexustwins
ThomasJ Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 var väl inte det det snyggaste mina öron ätit, men om några månader eller något år så kommer dom troligen att gråta av välbehag när dom smakar på en EkenHouse-låt
EkenMusiX Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 var väl inte det det snyggaste mina öron ätit, men om några månader eller något år så kommer dom troligen att gråta av välbehag när dom smakar på en EkenHouse-låt okok... 😄
ThomasJ Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 (edited) kompå att namnet o vocalen i låten är lite lusstigt... Menar bara: "Sugav djén...." Edited January 18, 2007 by Lådan
Pazo Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 kompå att namnet o vocalen i låten är lite lusstigt... Menar bara: "Sugav djén...." oohh... Blow å below är tvp olika ord... Dock så kan ju "under dj'n" tolkas lite också
Recommended Posts