Jump to content
Annons

Klistra tråd om ljudkort etc, NU!


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

nattvaktaren (oregistrerad)

Börjar tröttna rejält på alla förstainlägg på forumet som undrar om Audiophile är ett bra kort.

Varför inte klistra ett par newbie-trådar; "vilken mic-preamp är bäst...?" "vilket ljudkort...?" etc.

Kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
Eller så kan väl du besvara alla nya inlägg, så blir det inga fler efter ett tag? 😮

Det är ju inte det jag vill, bara slippa ständiga nya trådar i ämnet.

Jag tycker idén även borde tilltala dom som verkligen undrar över vilket kort man ska välja. Eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajjamän, det är ett bra förslag! Vi sitter i skick nu (alltså skickar nya numret till tryck, ta-daa), men jag fixar detta på söndag eller måndag.

En tanke är att vi nitar (inte låser) ett inlägg i respektive kategori som besvarar de vanligaste frågorna. Mitt förslag är att några frivilliga får göra dessa inlägg och sedan kan ändra i sitt inlägg för att komplettera med ny och relevant information. På så sätt blir det enkelt att hitta ra information när man går in i en kategori. Lite som en FAQ. Hur låter det?

Skicka ett PM till mig om du (alla kompetenta stackare är inbjudna) vill göra/ha hand om ett sådant inlägg eller undrar vad fan jag snackar om..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajjamän, det är ett bra förslag! Vi sitter i skick nu (alltså skickar nya numret till tryck, ta-daa), men jag fixar detta på söndag eller måndag.

En tanke är att vi nitar (inte låser) ett inlägg i respektive kategori som besvarar de vanligaste frågorna. Mitt förslag är att några frivilliga får göra dessa inlägg och sedan kan ändra i sitt inlägg för att komplettera med ny och relevant information. På så sätt blir det enkelt att hitta ra information när man går in i en kategori. Lite som en FAQ. Hur låter det?

Skicka ett PM till mig om du (alla kompetenta stackare är inbjudna) vill göra/ha hand om ett sådant inlägg eller undrar vad fan jag snackar om..

Det låter som ett mycket bra förslag med en FAQ i varje kategori! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Dagens I-landsproblem . . 😮

Men lägg ner det där medelklassuttrycket. Det var tröttsamt redan efter hipp hipps första säsong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jajjamän, det är ett bra förslag! Vi sitter i skick nu (alltså skickar nya numret till tryck, ta-daa), men jag fixar detta på söndag eller måndag.

En tanke är att vi nitar (inte låser) ett inlägg i respektive kategori som besvarar de vanligaste frågorna. Mitt förslag är att några frivilliga får göra dessa inlägg och sedan kan ändra i sitt inlägg för att komplettera med ny och relevant information. På så sätt blir det enkelt att hitta ra information när man går in i en kategori. Lite som en FAQ. Hur låter det?

Skicka ett PM till mig om du (alla kompetenta stackare är inbjudna) vill göra/ha hand om ett sådant inlägg eller undrar vad fan jag snackar om..

Det låter som ett mycket bra förslag med en FAQ i varje kategori! 🙂

Jo, det är nog ett bra förslag och allt.

Enda skillnaden blir att vi får börja skriva "Kolla den nitade tråden" eller "Kolla faq" iställat för "Sök bland tidigare trådar, för fan!" 😮

Ska bli intressant att se!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det är nog ett bra förslag och allt.

Enda skillnaden blir att vi får börja skriva "Kolla den nitade tråden" eller "Kolla faq" iställat för "Sök bland tidigare trådar, för fan!" 

Ska bli intressant att se!

Förmodligen alldeles sant, men jag ser fram emot att se nattvaktarens formuleringar! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...