Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Nu tänkte jag be er trevliga forumanvändare om en liten tjänst.

Jag skulle vilja höra lite ljudexempel med Pod XT, har lyssnat på de på Line6 sida men skulle vilja höra lite mer riffande.

Finns det någon som har spelat in något typ Haunted aktigt? Helst utan massa pålagda eller bearbetade lju.

Tack på förhand 😕

Anders

Annons
Posted (edited)

Om du PM:ar mig så skall jag lägga upp lite ljudexempel från min PodXT i slutet av veckan, hinner förmodligen tyvärr inte tidigare än så (men kanske...😕).

Edit:

Om ingen annan gör det före mig förstås... 😕

Edited by Hellpig
Posted

Det kommer... kanske redan ikväll om jag hinner. Har ändå funderat att lira in mina favoritljudpatchar som referens. :rolleyes:

Posted

Det var ett tag sen jag såg till honom, men forummedlem wicked_s lade upp en hel del ljudexempel/patchar på sin hemsida www.cromonic.com . Han var på g med forum och grejjer, vet inte hur det blev.

Grym gitarrist, finns hursomhelst demolåtar på sidan som (väl???) är inspelade med PODen.

tjing

Bengan

Posted (edited)

Som jag tipsade om tidigare så är Line6 forumet riktigt bra om man vill lyssna på pod-xt ljud från användare eller ladda hem deras tonfiler till sin egen pod-xt.

Lyssna på dessa härliga exempel som inte är hi-gain utan skön overdrive mm.

http://line6.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ub...ic&f=3&t=022473

De 13 ljudexempel jag syftar på är inskickade 13 januari av robtognoni och finns i slutet av första sidan på tråden. 😆

Killen som biddrog med ljudexemplen har fler pod-xt ljud på hans hemsida:

http://www.robtognoni.com/line6.htm

Edited by Magpie