Epon Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Inte rätt forumdel kanske, men aja. Fick nyligen nys om en helt makalös gitarrist, Don Ross. Blandningen av tapping, plock och allmänt ös lyckas han få en gitarr att låta som tre. Helt otrolig. 😏😠 Några smakprov... Elevation music 🙂
Wernborg Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Mmmm. Trevligt. När vi ändå är inne på YouTube och sköna musiker... Spana detta också.
Epon Postat 8 januari 2007 Trådstartare Postat 8 januari 2007 Wernborg sa: Mmmm. Trevligt. När vi ändå är inne på YouTube och sköna musiker... Spana detta också. Rätt häftigt instrument det där.
Wernborg Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Epon sa: Wernborg sa: Mmmm. Trevligt. När vi ändå är inne på YouTube och sköna musiker... Spana detta också. Rätt häftigt instrument det där. Onekligen. Jag tänker inte försöka 🙂
Micke H Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 Trevliga videos det där. Undrar hur länge man över för att bli så bra? 🙂 Men inlägget hör nog hemma här.
robbery Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Wernborg sa: Epon sa: Wernborg sa: Mmmm. Trevligt. När vi ändå är inne på YouTube och sköna musiker... Spana detta också. Rätt häftigt instrument det där. Onekligen. Jag tänker inte försöka 😎 Jag var faktiskt på väg att köpa en begagnad, men den räven sålde den till nån annan 😕 Men man hade väl säkert fått problem att lära sig spela på den, så pengarna har väl fått göra nytta på annat håll itstället.... 😄
KillwithSkill Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Ja, det där var asgött. Underbart med sånadär musiker. Gött sound oxå 😕 Här är en till som jag precis postade i en annan tråd. Lite gammal med förbannat bra. HÄR
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.