Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

vilken urs eq tycker ni funkar allra bäst på sång?

jag är imponerad av ljudet på n serien, men den har ju begränsat med kontroller för finjustering

Annons
Postat

Jag tycker din fråga är jättesvår att svara på.

Är det så att du har hela URS-paketet? Eller vill du veta vilken av pluggarna du ska satsa på? Vad är det som gör att du fastnat för just URS? Det finns ju ganska många EQs att välja bland.

Vet inte vilket system du kör på, men kör du PC med möjlighet till VST-pluggar tycker jag att du ska kolla in Electri-Q - posihfopit edition. En mycket bra mix-EQ med bra support som är freeware.

Postat

ja alltså jag har URS everything bundlen, och det är ju så mycket schysts så jag vet itne var jag ska börja, jag ville bara se vad ni andra har för favorit OM ni nu använder det något till sång.

Postat

Hade jag tillgång till hela bundlen skulle jag defintivt testa både A-, N- och S-pluggen till sång. Tror ingen av dem är mer lämpad för sång än de andra. Det handlar mest om smak och vad man eftersträvar.

Vill du ha fler frekvenser att välja bland ska du defintivt testa A- eller S-pluggen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.