Wernborg Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Var tvungen att bidra lite också..... framförd på trummor. We will rock you, såklart! 3 år gammal här, för ett år sedan. (Youtube fixade inte att behålla min film i synk bara 😳 )
Emulator Postat 7 januari 2007 Postat 7 januari 2007 Försökte kolla på videon men "not availiable" 😄 KOllar igen i morrn få se. Nattis!
berra_- Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 haha underbart ;D Drar min kälke åker genst in på mp3'n (:
Linus Postat 8 januari 2007 Postat 8 januari 2007 I övrigt spelar hon på Korg MS-20 (Legacy). Underbart Thomas! Det där kommer bli kul för henne att lyssna på om 10-15 år. 🙂 den härliga polyrytmiken 😏 Drum'n'bass!
Overkill Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Var tvungen att bidra lite också..... framförd på trummor. We will rock you, såklart! 3 år gammal här, för ett år sedan. (Youtube fixade inte att behålla min film i synk bara 🙁 ) Min nya idol! 😮
Thomas Postat 9 januari 2007 Trådstartare Postat 9 januari 2007 Var tvungen att bidra lite också..... framförd på trummor. We will rock you, såklart! 3 år gammal här, för ett år sedan. (Youtube fixade inte att behålla min film i synk bara 😎 ) Min nya idol! 😕 Ja han har stil 😄 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk?
Wernborg Postat 9 januari 2007 Postat 9 januari 2007 Ja han har stil 🥰 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk? Här kommer en länk till filmfilen. Den är 36 mb så två-tre minuters nerladdning får ni räkna med om er bandbredd tillåter förstås. 🙂 Josef trummar
Emulator Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Ja han har stil 🙂 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk? Här kommer en länk till filmfilen. Den är 36 mb så två-tre minuters nerladdning får ni räkna med om er bandbredd tillåter förstås. 😛 Josef trummar Fantastisk percussionist 😛🙁😆 Gillar han fortsatt trumspel? Min dotters musikintresse går i vågor...jag har löst det så att jag har ordnat en pyssle&kladdhörna i samma stora rum jag har musikgrejjorna i. På det sättet kan hon känna sig lite delaktig, och ibland får man helt enkelt avbryta när det är dags för lite 4-års jam istället, vilket ju också är skitkul! 😄 Rock on! 😆
Wernborg Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Ja han har stil 🙂 Wernborg, kan du inte lägga upp den riktiga videofilmen någonstans så man får bild+ljud i synk? Här kommer en länk till filmfilen. Den är 36 mb så två-tre minuters nerladdning får ni räkna med om er bandbredd tillåter förstås. 😆 Josef trummar Fantastisk percussionist 🙂😳😆 Gillar han fortsatt trumspel? Min dotters musikintresse går i vågor...jag har löst det så att jag har ordnat en pyssle&kladdhörna i samma stora rum jag har musikgrejjorna i. På det sättet kan hon känna sig lite delaktig, och ibland får man helt enkelt avbryta när det är dags för lite 4-års jam istället, vilket ju också är skitkul! 😄 Rock on! 😆 Han har väl ett gott allmänintresse, men framför allt gillar han att dansa. Han är fyra nu, men däremot håller jag på hans lillsyrra (1,5) som älskar att sitta med vid pianot. 😄
musik (oregistrerad) Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 (redigerat) BÄTTRE ÄN ALLT PÅ SVENSKTOPPEN OCH DET MESTA PÅ MTV! "Jag har glömt bort alla mina sånger, men sjunger ändå." Genialt och djupare än vi någonsin kan förstå. 😎 Redigerat 12 januari 2007 av musik
Emulator Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 BÄTTRE ÄN ALLT PÅ SVENSKTOPPEN OCH DET MESTA PÅ MTV! "Jag har glömt bort alla mina sånger, men sjunger ändå." Genialt och djupare än vi någonsin kan förstå. 😎 Påminner faktiskt om en av mina favvistextrader; In a manner of speaking, I just want to say That I will never forget the way, you told me everything, by saying nothing. Lite samma sak, säg allt genom att säga inget, glömt mina sånger men sjunger ändå. lika och ändå inte. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.