Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Blev du så förstummad att du inte kommer på något att säga, Chroma? :rolleyes:

Va? Huh? Tro't eller ej, men jag jobbar faktiskt ibland också! 😳

Men ja, det är snyggt! 😱

Postat
En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll :rolleyes:

😳

Ja fan, jobbigt!

"BLÄÄFFS" 😱

Postat
En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😳

Gaah! Det är nog det värsta som finns! Så rinner det urin ner på bena och ner i byxorna om man har otur. Inte mysigt. Kissbomber, alltså :rolleyes:

musik (oregistrerad)
Postat
En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😳

Gaah! Det är nog det värsta som finns! Så rinner det urin ner på bena och ner i byxorna om man har otur. Inte mysigt. Kissbomber, alltså :rolleyes:

Låter som om ni har extremt mycket förhud....

Postat
En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😱

Gaah! Det är nog det värsta som finns! Så rinner det urin ner på bena och ner i byxorna om man har otur. Inte mysigt. Kissbomber, alltså 😳

Man är väl smart nog att fixa det i förväg... :rolleyes:

Postat

Låter som om ni har extremt mycket förhud....

Händer ju inte varje dag direkt. Men när man har sovit och är trött och inte kollar utan bara kör på så...

Postat
En sak dock, symmetristörnings-Roger får lite jobbigt när thumbsen inte känns helt centrerade över bakgrundsbilden. Det känns väga lite för tungt åt vänster. :A

Jag tycker att det jobbigaste är att de ligger ovanför det förstorade bilderna, så att de döljer en hel del. Fast det är ju förstås en rätt så snygg effekt. 🙁

Postat

Snyggt!

The höger-most bild är sjukt gooo! 😆

En sak dock, symmetristörnings-Roger får lite jobbigt när thumbsen inte känns helt centrerade över bakgrundsbilden. Det känns väga lite för tungt åt vänster. :A

Äsch, jag lärde mig först senare hur man centrerade. Borde finnas en center-tagg i Actionscript, men nej...

Tack i alla fall, och det gäller er alla. 😆

Postat

Jag tycker att det jobbigaste är att de ligger ovanför det förstorade bilderna, så att de döljer en hel del. Fast det är ju förstås en rätt så snygg effekt. 😆

Äsch, ska det vara en snygg effekt, ska det nog vara mindre tumbnaglar. Det var egentligen aldrig menat att vara snyggt, det var själva koden som skulle vara vacker... 😆

Postat (redigerat)

Den som först kan förstå den här meningen vinner:

Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo.

EDIT: Kanske borde lägga till att det är på engelska då.

Redigerat av Dingbats
Postat
Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😄

Åååååååååååååååh guuuuuuuuuud va gulligt!! 😉 En födelsedagsspelning, BARA för din skull... 😉

Postat
Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😎

Åååååååååååååååh guuuuuuuuuud va gulligt!! 😉 En födelsedagsspelning, BARA för din skull... 😉

Men harn bor för långt för att kunna se den 🙁

Men om NI ALLA har jättemkt tur så kommer den spelningen att spelas in. Behöver bara godkännandet från de andra i bandet, och lite av deras cash! 😄

Postat

Tre helt nya blåsor på vänsterhanden, den stora blodblåsan har blivit större och fylld med nytt blod. Fingrarna skakar när jag slappnar av med handen... hmmmm och skinnet svider 😉

Postat

hmmm... De verkar bli fest ikväll 😉

Jag har sjukt bra potential att bli stupfull å såntdär ikväll. inte så bra kanske men de blir ju biliga fyllor om man lyckas kontrolera den.

Har ju inte mkt vätska i kroppen plus att jag knappt ätit nånting heller 😄

Hoppas de inte bli fel 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.