ChromaWoods Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Blev du så förstummad att du inte kommer på något att säga, Chroma? Va? Huh? Tro't eller ej, men jag jobbar faktiskt ibland också! 😳 Men ja, det är snyggt! 😱
ChromaWoods Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😳 Ja fan, jobbigt! "BLÄÄFFS" 😱
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Fan asså... Jag avslöjar mer för er grabbar än vad jag gör för mina närmsta vänner. Det läskiga är att det är likadant för mig.
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😳 Gaah! Det är nog det värsta som finns! Så rinner det urin ner på bena och ner i byxorna om man har otur. Inte mysigt. Kissbomber, alltså
musik (oregistrerad) Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😳 Gaah! Det är nog det värsta som finns! Så rinner det urin ner på bena och ner i byxorna om man har otur. Inte mysigt. Kissbomber, alltså Låter som om ni har extremt mycket förhud....
Dingbats Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😱 Gaah! Det är nog det värsta som finns! Så rinner det urin ner på bena och ner i byxorna om man har otur. Inte mysigt. Kissbomber, alltså 😳 Man är väl smart nog att fixa det i förväg...
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 En anna jobbig sak när man ska pissa är om förhuden har "vikt fast" så att när man börjar pusha så fylls först förhuden med piss å sen BLÄÄFFS så blire en lie mindre explotion som sprutar lite piss å alla håll 😳 Gaah! Det är nog det värsta som finns! Så rinner det urin ner på bena och ner i byxorna om man har otur. Inte mysigt. Kissbomber, alltså Låter som om ni har extremt mycket förhud.... Händer ju inte varje dag direkt. Men när man har sovit och är trött och inte kollar utan bara kör på så...
Pico Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Mina fina katter i ett fint galleri, nu förbättrad! Snyggt! The höger-most bild är sjukt gooo! 😳 En sak dock, symmetristörnings-Roger får lite jobbigt när thumbsen inte känns helt centrerade över bakgrundsbilden. Det känns väga lite för tungt åt vänster. :A
Dingbats Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 En sak dock, symmetristörnings-Roger får lite jobbigt när thumbsen inte känns helt centrerade över bakgrundsbilden. Det känns väga lite för tungt åt vänster. :A Jag tycker att det jobbigaste är att de ligger ovanför det förstorade bilderna, så att de döljer en hel del. Fast det är ju förstås en rätt så snygg effekt. 🙁
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 När Red Hot spelar live är de ju ännu grymmare! 😆 Tittar på videor nu 😆
D Vibe Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Mina fina katter i ett fint galleri, nu förbättrad! 😆 😆
Micke H Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Mina fina katter i ett fint galleri, nu förbättrad! 😆 Snyggt! The höger-most bild är sjukt gooo! 😆 En sak dock, symmetristörnings-Roger får lite jobbigt när thumbsen inte känns helt centrerade över bakgrundsbilden. Det känns väga lite för tungt åt vänster. :A Äsch, jag lärde mig först senare hur man centrerade. Borde finnas en center-tagg i Actionscript, men nej... Tack i alla fall, och det gäller er alla. 😆
Micke H Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 En sak dock, symmetristörnings-Roger får lite jobbigt när thumbsen inte känns helt centrerade över bakgrundsbilden. Det känns väga lite för tungt åt vänster. :A Jag tycker att det jobbigaste är att de ligger ovanför det förstorade bilderna, så att de döljer en hel del. Fast det är ju förstås en rätt så snygg effekt. 😆 Äsch, ska det vara en snygg effekt, ska det nog vara mindre tumbnaglar. Det var egentligen aldrig menat att vara snyggt, det var själva koden som skulle vara vacker... 😆
Micke H Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Fan vad svårt det är att säga FFF FFS så snabbt du kan flera gånger i rad... 😆
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Fan vad svårt det är att säga FFF FFS så snabbt du kan flera gånger i rad... 😆 Blir lätt "FS".
Micke H Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Fan vad svårt det är att säga FFF FFS så snabbt du kan flera gånger i rad... 😆 Blir lätt "FS". Eller Feff, feff...hjärnan vill BÖRJA med F:et, inte sluta... 😆
Dingbats Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 (redigerat) Den som först kan förstå den här meningen vinner: Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo. EDIT: Kanske borde lägga till att det är på engelska då. Redigerat 19 januari 2007 av Dingbats
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Min hand är sjukt sliten nu... Vi jammade ett tag och sen körde vi igenom låtslistan till spelningen som kommer. Sissta hälftena v listanklrde jag på ren vilja för handen köttade!!
Overkill Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😉
Dingbats Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😄 Åååååååååååååååh guuuuuuuuuud va gulligt!! 😉 En födelsedagsspelning, BARA för din skull... 😉
D Vibe Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Frontline Assembly spelar på Arvikafestivalen i sommar! Kanske borde göra ett besök där i år.. Var ett tag sen nu. http://www.arvikafestivalen.se/index.php?p...=256&artist=155
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Ni vet att Pazos spelning är på min födelsedag va? 😎 Åååååååååååååååh guuuuuuuuuud va gulligt!! 😉 En födelsedagsspelning, BARA för din skull... 😉 Men harn bor för långt för att kunna se den 🙁 Men om NI ALLA har jättemkt tur så kommer den spelningen att spelas in. Behöver bara godkännandet från de andra i bandet, och lite av deras cash! 😄
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 Tre helt nya blåsor på vänsterhanden, den stora blodblåsan har blivit större och fylld med nytt blod. Fingrarna skakar när jag slappnar av med handen... hmmmm och skinnet svider 😉
Pazo Postat 19 januari 2007 Postat 19 januari 2007 hmmm... De verkar bli fest ikväll 😉 Jag har sjukt bra potential att bli stupfull å såntdär ikväll. inte så bra kanske men de blir ju biliga fyllor om man lyckas kontrolera den. Har ju inte mkt vätska i kroppen plus att jag knappt ätit nånting heller 😄 Hoppas de inte bli fel 😉
Recommended Posts