Tobbe7 Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Pappa ska få en kompressor, ja inte en sån som ni tänker på utan en luftkompressor. Nån som är bra på rim? Jag blir glad för alla förslag.
Rattlesnake Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Om du tycker min musik låter illa, så vänta tills du på denna börjar pilla Jag lär slippa höra mera gnäll Den här går i 94 dB* Sen kan du hjälpa alla grannarna glatt Så fort något ej skall vara platt Den är även bra på att damma fast avvikande åsikt har förmodligen mamma *Eller vad det nu är, står på en etikett upptill
Linkowich Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Som alltid sig bör efter julekalasen när magen är fylld utav nubbe och sill vi lyfter på skinkan och lättar på gasen tills inte ens gammelfar kan sitta still Jo lufttryck kan brukas till ditten och datten att skrämma små ungar och skapa tumult Nu kan far vara i sitt garage hela natten och pumpa och blästra och lossa en bult
ynot Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Förts o främst tackarjag för upplägget på en underbar låt..(pappa skall få en kompressor) funderar lite på din far ålder men antog helt sonika att han är 57 Efter allt slit med o uppfostra mig är det detta jag vill ge dig något som för väsen man kan bli tyst som bara står i ett hörne utan ett knysst stills man pluggar i o pumpar ett däck en gummimadrass eller en ....... på en sådan där gummimadam men om sanningen skall fram så står dom oftast o samlar dam Blev inte så bra men en lite vinkling kanske ynOT
ynot Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Som alltid sig bör efter julekalasennär magen är fylld utav nubbe och sill vi lyfter på skinkan och lättar på gasen tills inte ens gammelfar kan sitta still Jo lufttryck kan brukas till ditten och datten att skrämma små ungar och skapa tumult Nu kan far vara i sitt garage hela natten och pumpa och blästra och lossa en bult SKIT BRA 😳
Tobbe7 Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 (redigerat) Hehe! Sambon undrade vad jag skrattade åt. Hur bra som helst! Tack allihop. Faan, jag ska ge bort ett magnetiskt grytunderlägg 😳 Det kan ju bli hur knasigt rim som helst. Nu blir det glögg o rimstuga här i Kalmar. God Jul! Redigerat 23 december 2006 av Tobbe7
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.