Jump to content
Annons

Sonalksis SV315mkII, SV517mkII & SV719


krissman

Recommended Posts

Nya versioner av Sonalksis underbara kompressor SV315 och eq SV517 är på väg att släppas. Gränssnittet har fått en ordentlig uppdatering och eq:n har t.ex. fått ett extra band.

Dessutom så släpps deras efterlängtade gate SV719.

Mer info och bilder hittar ni på deras utvecklings-sida http://sonalksisdev.blogspot.com/ och på deras officiella hemsida http://www.sonalksis.com/

Redigerat av krissman
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hur mycket jag har fått betalt? Inte ett öre. Är bara en otroligt nöjd användare av Sonalksis pluggar.

Det finns väldigt gott om nöjda användare av Sonalksis-pluggar, så jag är inte förvånad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 😄

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju snyggt krissman

Hur mycket har du fått betalt för det här ?

Get Lost ?

Vi kanske bara skall ha icke-kommersiella nyheter på nyhetssidan? 😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju snyggt krissman

Hur mycket har du fått betalt för det här ?

Get Lost ?

Vi kanske bara skall ha icke-kommersiella nyheter på nyhetssidan? 😄🙂

I så fall skulle det nog inte bli särskilt mycket nyheter där... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kill All Autotuner Tagga ner lite. Nyhetstipssidan är till för just nyhetstips.

Editerar bort : "Get Lost? " Det var en aning onödigt, och timmen var sen.

Min poäng var bara att .......

Sonalksis släpper sin "gamla" svit nu med en extra regel på EQ.n, precis som bregott brukar släppa sina flavour of the month ..... " Nu ännu godare "

Ni får förlåta mig ......... ibland ÄR det för komiskt , utan att man kan skratta år det.

Visst är det här bra grejor, men nyheten var är den ? Det är samma algorytmer som vanligt, det vore ju självmord av sonalksis att förändra sitt vinnande koncept.

Frågan är om den här "Nyheten" kvalificerar sig som en nyhet i studios forum utan att man tar begreppet med en rejäl nypa salt. Därför kändes det angeläget att skriva kritiskt om detta.

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket jag har fått betalt? Inte ett öre. Är bara en otroligt nöjd användare av Sonalksis pluggar.

Det finns väldigt gott om nöjda användare av Sonalksis-pluggar, så jag är inte förvånad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 😕

Claes,

.........Och där skyndar Claes till undsättning......

Claes som i 90% av sina inlägg prisar produkter som han har i sin egen webbshop, liksom sonalksis hela plugin sortiment.

Så j-a trött på lismandet.

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket jag har fått betalt? Inte ett öre. Är bara en otroligt nöjd användare av Sonalksis pluggar.

Det finns väldigt gott om nöjda användare av Sonalksis-pluggar, så jag är inte förvånad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 😕

Claes,

Är så j-a trött på ditt lismande, snart erbjuder du väl en rabattkupong igen för dina sonalksis produkter i katalogen ?

Jag hade sagt precis samma sak även om jag inte sålde dem själv, eftersom jag också är en av alla de nöjda användarna. 🙂

Rabattkupong igen? 🙂 Jag har aldrig haft någon kampanj på Sonalksis - men när distributören hade en sådan kupong i tidningen för något år sedan eller något ditåt, gick det förstås att utnyttja den hos mig - och hos alla andra återförsäljare...

Jag berömmer ofta t ex PSP's pluggar också - trots att de bara går att köpa på PSP's egen hemsida - och inte alls genom mig, så det känns lite trist att du kommer med en sådan kommentar som ovanstående... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket jag har fått betalt? Inte ett öre. Är bara en otroligt nöjd användare av Sonalksis pluggar.

Det finns väldigt gott om nöjda användare av Sonalksis-pluggar, så jag är inte förvånad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 🙂

Claes,

.........Och där skyndar Claes till undsättning......

Claes som i 90% av sina inlägg prisar produkter som han har i sin egen webbshop, liksom sonalksis hela plugin sortiment.

Så j-a trött på lismandet.

Är det inte ganska normalt att prisa de produkter som man känner till bäst? Så gör ju alla andra i forumet när de ger extremt mycket beröm till just de produkter som de har köpt - om de har blivit nöjda med köpet. Är det då enligt din mening förbjudet för mig att föreslå de produkter som jag har bäst kännedom om - när alla andra i forumet föreslår just de produkter som de har bäst kännedom om, eller hur menar du...?

Om någon frågar om hjälp i en tråd, så nämner jag produkter som jag känner mig säker på att de skulle fungera. Det är mycket sällan jag säger rent ut att de kan köpas hos mig, även om det händer någon enstaka gång - men företrädesvis på direkta frågor i så fall...

Till skillnad från vissa andra, där man kan misstänka en dold agenda, så deklarerar jag klart och tydligt i signaturen, att jag är återförsäljare - helt i enlighet med forumets regler - och därför tycker jag faktiskt att din kritik mot mig är obefogad. Ser man i signaturen att jag är återförsäljare, så kan man ju välja att ta mina kommentarer med en nypa salt, om man inte har läst tillräckligt många av mina inlägg för att veta att min firma är en bisyssla som jag inte är beroende av - och att jag därför inte behöver jaga kunder här för att kklara uppehället. Jag ger även tips till folk som jag vet har köpt hos någon annan - och även till folk som jag vet kommer att köpa hos någon annan, men det tycks du ha missat... 😕

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag har inte missat det claes 😆

Studio forum är emellanåt en produktplacerares dröm.

Och i vår reklamstinna vardag så är Studio på väg att skåpa ut vanliga användare och de som tycker om musik till en rätt obehaglig mainstream av namedropping av tillverkare och artister.

Tur att de praktiska forumen fortfarande fyller sitt syfte.

Groove on

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Fan ni lyckas få skit kramat ur ingenting, kära vänner.

Claes lär vinna mest på goodwill, inte product placement. Skall vi kasta skit på honom för att han är vänlig också mot de som inte förtjänar det?

Nåja, jag har gjort några tiktigt bra anskaffningar utgående från nyhetstips som varit totalt om kommersiella produkter. Works for me.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kastas inte skit på personer, här ifrågasätts nyttan av reklambudskap i syfte att reglera en marknad till up to date status.

Och hur fan ska det gå till : En färsking på forumet måste ju bli avskräckt.

: Skaffa Cubase sx gt2000mk2grandcruiser för 9000 lax

* Pluggar som kostar som en bättre begagnad småbil

* Monitorer som har ljudtryck nog att vräka ner hyllor från väggen är "kassa"

osv. osv.

Tro fan att ungarna trevar efter första bästa torrent.......

Frågan kvarstår . Blir det bättre musik?

En nyhet i min smak :

Såhär gör du musik med inga PENGAR alls : Lista på allt du behöver för att komma igång, det enda som behövs är en dator. Punkt.

Den tråden finns snart nära er 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju snyggt krissman

Hur mycket har du fått betalt för det här ?

Den som borde vara mest intresserad av det här är vi, eftersom vi distribuerar Sonalksis i Europa, och jag har inte ens hunnit med att släppa nyheten, eftersom jag varit på julsemester.

Och nej, Krissman är inte mutad av mig (ännu).

😛

Dock kan jag yppa, eftersom du uttalade dig om nyttan med den här uppgraderingen, att de features man lagt till, och de användbarhetsfaktorer man förändrat i den här versionsuppgraderingen, är i stort sett till 100% requests från kunder, så nästa gång du har något att tillägga, adressera dina åsikter rätt, jobbar du med produkter från ett vettigt företag, så lyssnar de förhoppningsvis på dig.

Redigerat av Headmaster
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...