Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Nya versioner av Sonalksis underbara kompressor SV315 och eq SV517 Àr pÄ vÀg att slÀppas. GrÀnssnittet har fÄtt en ordentlig uppdatering och eq:n har t.ex. fÄtt ett extra band.

Dessutom sÄ slÀpps deras efterlÀngtade gate SV719.

Mer info och bilder hittar ni pÄ deras utvecklings-sida http://sonalksisdev.blogspot.com/ och pÄ deras officiella hemsida http://www.sonalksis.com/

Redigerat av krissman
Annons
Postat

Pluggarna Àr nu slÀppta och finns att köpa pÄ www.sonalksis.com

SV315mk2 (kompressor):

sv315mk2-full.jpg

SV517mk2 (eq):

sv517mk2-full.jpg

SV719 (gate):

sv719-full.jpg

Postat

Hur mycket jag har fĂ„tt betalt? Inte ett öre. Är bara en otroligt nöjd anvĂ€ndare av Sonalksis pluggar.

Postat (redigerat)
Hur mycket jag har fĂ„tt betalt? Inte ett öre. Är bara en otroligt nöjd anvĂ€ndare av Sonalksis pluggar.

Det finns vĂ€ldigt gott om nöjda anvĂ€ndare av Sonalksis-pluggar, sĂ„ jag Ă€r inte förvĂ„nad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 😄

Redigerat av Claes
Postat
Det var ju snyggt krissman

Hur mycket har du fÄtt betalt för det hÀr ?

Get Lost ?

Hej Kill all autotuner!

Jag tycker du gÄr fram rÀtt hÄrt. Vad Àr det du vet om Krissman som inte framgÄr av hans inlÀgg? Upplys oss!

Postat

Get Lost ?

Vi kanske bara skall ha icke-kommersiella nyheter pĂ„ nyhetssidan? 😄🙂

Postat

Get Lost ?

Vi kanske bara skall ha icke-kommersiella nyheter pĂ„ nyhetssidan? 😄🙂

I sĂ„ fall skulle det nog inte bli sĂ€rskilt mycket nyheter dĂ€r... 😉

Postat

Kill All Autotuner Tagga ner lite. Nyhetstipssidan Àr till för just nyhetstips.

Postat (redigerat)
Kill All Autotuner Tagga ner lite. Nyhetstipssidan Àr till för just nyhetstips.

Editerar bort : "Get Lost? " Det var en aning onödigt, och timmen var sen.

Min poÀng var bara att .......

Sonalksis slÀpper sin "gamla" svit nu med en extra regel pÄ EQ.n, precis som bregott brukar slÀppa sina flavour of the month ..... " Nu Ànnu godare "

Ni fĂ„r förlĂ„ta mig ......... ibland ÄR det för komiskt , utan att man kan skratta Ă„r det.

Visst Àr det hÀr bra grejor, men nyheten var Àr den ? Det Àr samma algorytmer som vanligt, det vore ju sjÀlvmord av sonalksis att förÀndra sitt vinnande koncept.

FrÄgan Àr om den hÀr "Nyheten" kvalificerar sig som en nyhet i studios forum utan att man tar begreppet med en rejÀl nypa salt. DÀrför kÀndes det angelÀget att skriva kritiskt om detta.

Redigerat av Kill All Autotuner
Postat (redigerat)

Det finns vĂ€ldigt gott om nöjda anvĂ€ndare av Sonalksis-pluggar, sĂ„ jag Ă€r inte förvĂ„nad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 😕

Claes,

.........Och dÀr skyndar Claes till undsÀttning......

Claes som i 90% av sina inlÀgg prisar produkter som han har i sin egen webbshop, liksom sonalksis hela plugin sortiment.

SÄ j-a trött pÄ lismandet.

Redigerat av Kill All Autotuner
Postat

Det finns vĂ€ldigt gott om nöjda anvĂ€ndare av Sonalksis-pluggar, sĂ„ jag Ă€r inte förvĂ„nad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 😕

Claes,

Är sĂ„ j-a trött pĂ„ ditt lismande, snart erbjuder du vĂ€l en rabattkupong igen för dina sonalksis produkter i katalogen ?

Jag hade sagt precis samma sak Ă€ven om jag inte sĂ„lde dem sjĂ€lv, eftersom jag ocksĂ„ Ă€r en av alla de nöjda anvĂ€ndarna. 🙂

Rabattkupong igen? 🙂 Jag har aldrig haft nĂ„gon kampanj pĂ„ Sonalksis - men nĂ€r distributören hade en sĂ„dan kupong i tidningen för nĂ„got Ă„r sedan eller nĂ„got ditĂ„t, gick det förstĂ„s att utnyttja den hos mig - och hos alla andra Ă„terförsĂ€ljare...

Jag berömmer ofta t ex PSP's pluggar ocksĂ„ - trots att de bara gĂ„r att köpa pĂ„ PSP's egen hemsida - och inte alls genom mig, sĂ„ det kĂ€nns lite trist att du kommer med en sĂ„dan kommentar som ovanstĂ„ende... 😆

Postat (redigerat)

Det finns vĂ€ldigt gott om nöjda anvĂ€ndare av Sonalksis-pluggar, sĂ„ jag Ă€r inte förvĂ„nad över att en av dem hann före mig med att peta in ett nyhetstips... 🙂

Claes,

.........Och dÀr skyndar Claes till undsÀttning......

Claes som i 90% av sina inlÀgg prisar produkter som han har i sin egen webbshop, liksom sonalksis hela plugin sortiment.

SÄ j-a trött pÄ lismandet.

Är det inte ganska normalt att prisa de produkter som man kĂ€nner till bĂ€st? SĂ„ gör ju alla andra i forumet nĂ€r de ger extremt mycket beröm till just de produkter som de har köpt - om de har blivit nöjda med köpet. Är det dĂ„ enligt din mening förbjudet för mig att föreslĂ„ de produkter som jag har bĂ€st kĂ€nnedom om - nĂ€r alla andra i forumet föreslĂ„r just de produkter som de har bĂ€st kĂ€nnedom om, eller hur menar du...?

Om nÄgon frÄgar om hjÀlp i en trÄd, sÄ nÀmner jag produkter som jag kÀnner mig sÀker pÄ att de skulle fungera. Det Àr mycket sÀllan jag sÀger rent ut att de kan köpas hos mig, Àven om det hÀnder nÄgon enstaka gÄng - men företrÀdesvis pÄ direkta frÄgor i sÄ fall...

Till skillnad frĂ„n vissa andra, dĂ€r man kan misstĂ€nka en dold agenda, sĂ„ deklarerar jag klart och tydligt i signaturen, att jag Ă€r Ă„terförsĂ€ljare - helt i enlighet med forumets regler - och dĂ€rför tycker jag faktiskt att din kritik mot mig Ă€r obefogad. Ser man i signaturen att jag Ă€r Ă„terförsĂ€ljare, sĂ„ kan man ju vĂ€lja att ta mina kommentarer med en nypa salt, om man inte har lĂ€st tillrĂ€ckligt mĂ„nga av mina inlĂ€gg för att veta att min firma Ă€r en bisyssla som jag inte Ă€r beroende av - och att jag dĂ€rför inte behöver jaga kunder hĂ€r för att kklara uppehĂ€llet. Jag ger Ă€ven tips till folk som jag vet har köpt hos nĂ„gon annan - och Ă€ven till folk som jag vet kommer att köpa hos nĂ„gon annan, men det tycks du ha missat... 😕

Redigerat av Claes
Postat

Nej, jag har inte missat det claes 😆

Studio forum Àr emellanÄt en produktplacerares dröm.

Och i vÄr reklamstinna vardag sÄ Àr Studio pÄ vÀg att skÄpa ut vanliga anvÀndare och de som tycker om musik till en rÀtt obehaglig mainstream av namedropping av tillverkare och artister.

Tur att de praktiska forumen fortfarande fyller sitt syfte.

Groove on

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Fan ni lyckas fÄ skit kramat ur ingenting, kÀra vÀnner.

Claes lÀr vinna mest pÄ goodwill, inte product placement. Skall vi kasta skit pÄ honom för att han Àr vÀnlig ocksÄ mot de som inte förtjÀnar det?

NÄja, jag har gjort nÄgra tiktigt bra anskaffningar utgÄende frÄn nyhetstips som varit totalt om kommersiella produkter. Works for me.

Postat (redigerat)

kanske för att vi inte sysslar med Barbershop-stilen

Redigerat av TordA
Postat

HÀr kastas inte skit pÄ personer, hÀr ifrÄgasÀtts nyttan av reklambudskap i syfte att reglera en marknad till up to date status.

Och hur fan ska det gÄ till : En fÀrsking pÄ forumet mÄste ju bli avskrÀckt.

: Skaffa Cubase sx gt2000mk2grandcruiser för 9000 lax

* Pluggar som kostar som en bÀttre begagnad smÄbil

* Monitorer som har ljudtryck nog att vrÀka ner hyllor frÄn vÀggen Àr "kassa"

osv. osv.

Tro fan att ungarna trevar efter första bÀsta torrent.......

FrÄgan kvarstÄr . Blir det bÀttre musik?

En nyhet i min smak :

SÄhÀr gör du musik med inga PENGAR alls : Lista pÄ allt du behöver för att komma igÄng, det enda som behövs Àr en dator. Punkt.

Den trĂ„den finns snart nĂ€ra er 🙂

Postat

kanske för att vi inte sysslar med Barbershop-stilen

"Vi" ? vem Àr de ?

Barbershop ? Lite vÀl lÄngsökt kompis ?

Postat (redigerat)

Den som borde vara mest intresserad av det hÀr Àr vi, eftersom vi distribuerar Sonalksis i Europa, och jag har inte ens hunnit med att slÀppa nyheten, eftersom jag varit pÄ julsemester.

Och nej, Krissman Àr inte mutad av mig (Ànnu).

😛

Dock kan jag yppa, eftersom du uttalade dig om nyttan med den hÀr uppgraderingen, att de features man lagt till, och de anvÀndbarhetsfaktorer man förÀndrat i den hÀr versionsuppgraderingen, Àr i stort sett till 100% requests frÄn kunder, sÄ nÀsta gÄng du har nÄgot att tillÀgga, adressera dina Äsikter rÀtt, jobbar du med produkter frÄn ett vettigt företag, sÄ lyssnar de förhoppningsvis pÄ dig.

Redigerat av Headmaster

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.