Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Tänkte kolla om någon har en aning om min fundering..

Tankade hem Pro Tools 7.3 idag. Men jag har beställt Music Production Toolkit, och det står att det innehåller version 7.1. Så om man installerar MPT, kommer det vilja installera 7.1 då eller kommer det behålla 7.3. För det känns lite surt om man måste installera om igen osv. Känner inte riktigt för det, då det kliar som tusan i fingrarna att installera 7.3.

Tacksam för snabbt svar!

MVH Rickard / Scarved

Annons
Postat

Måhända, men problem blev det ändå. Installerade 7.3. Och då säger Pro Tools "A Fatal Exeption has Occurred".. vettefan vad som är felet..

Postat

Har du några crackade pluggar så ta bort dom. PT 7.3 har kraschat för många. RTAS-motorn skrevs om till PT 7.x och då vissa tillverkares pluggar funkade bra i början så gav dom fan i att skriva om dom då och sådana problem kan ha kommit nu!

Så rannsaka dina pluggar och plocka undan eftersom så kanske du kan hitta vad som orsakar det. Min gissning ligger på pluggar iaf.

Postat

okaj. tackar! jag ska prova det right away!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.