Scarved Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Hejsan! Tänkte kolla om någon har en aning om min fundering.. Tankade hem Pro Tools 7.3 idag. Men jag har beställt Music Production Toolkit, och det står att det innehåller version 7.1. Så om man installerar MPT, kommer det vilja installera 7.1 då eller kommer det behålla 7.3. För det känns lite surt om man måste installera om igen osv. Känner inte riktigt för det, då det kliar som tusan i fingrarna att installera 7.3. Tacksam för snabbt svar! MVH Rickard / Scarved
Christoffer Bergfors Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Tyvärr sitter jag inte inne med svaret, men jag har mycket svårt att tänka mig att det skulle bli problem för dig!
Scarved Postat 18 december 2006 Trådstartare Postat 18 december 2006 Måhända, men problem blev det ändå. Installerade 7.3. Och då säger Pro Tools "A Fatal Exeption has Occurred".. vettefan vad som är felet..
Christoffer Bergfors Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Har du några crackade pluggar så ta bort dom. PT 7.3 har kraschat för många. RTAS-motorn skrevs om till PT 7.x och då vissa tillverkares pluggar funkade bra i början så gav dom fan i att skriva om dom då och sådana problem kan ha kommit nu! Så rannsaka dina pluggar och plocka undan eftersom så kanske du kan hitta vad som orsakar det. Min gissning ligger på pluggar iaf.
Scarved Postat 19 december 2006 Trådstartare Postat 19 december 2006 okaj. tackar! jag ska prova det right away!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.