AuDiOToNiC (oregistrerad) Postat 16 december 2006 Postat 16 december 2006 Vad är det för skillnad mellan tabletop och 19" dubbel cd? själv tror jag det är mest vana och/eller försäljnigs sak. För jag hade 2 st tabletop gemini icdj och bytte till numark cdn-35 tycker den funkar bra men lite jobbigt med allt i mitten förutom mixerbordet då! ska nog byta till 2 st numark axis 4/9 tror jag. jag kör mest vinyl så jag behöver nog inget för avancerat.. 😕
Brynolf Postat 17 december 2006 Postat 17 december 2006 Det är bara olika format, helt enkelt. 19" är ju en industristandard som hänger med, men table top tar över mer och mer. Frågar du mig, tycker jag 19" formatet är softare att släpa med sig, medan tabletop är mindre plåttrigt att lira på.
AuDiOToNiC (oregistrerad) Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Det är bara olika format, helt enkelt. 19" är ju en industristandard som hänger med, men table top tar över mer och mer. Frågar du mig, tycker jag 19" formatet är softare att släpa med sig, medan tabletop är mindre plåttrigt att lira på. 😳 hehe ok tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.