Jump to content
Annons

Studiofestival #14


Carl Cadello

Recommended Posts

Annons

Bara för att vara gnällig...

The one-hour limit for this download has been exceeded.

Får filen bara laddas ner en gång i timmen? Måste väl finnas bättre gratisfildelningsalternativ?

Edit: Fast det gick ju snabbt när den väl kom igång... 😏

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte någon gammal veteran som varit med att arrangera festival förut kliva in och tipsa om gratis upp/nedladdningstjänster. Hade ju varit intressant att ha något fungerande system för framtida festivaler också. Förstår igentligen inte varför forumets server ej går att använda, det är ju inte varje dag det är festival och demosidan används ju flitigt? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En av låtarna är inte anonymiserad, bara så ni vet.

Vad gäller serverutrymme så är det väl bara att konstatera att festivalen för det mesta inte har varit något prioriterat område för admins. Fortsätt fråga Olsberg och gänget, så kanske det kan komma någon långsiktig lösning.

Link to comment
Dela på andra sajter

sorry för allt strul med nedladdandet och för avanonymiseringen av ett bidrag, trodde jag testat alla låtar, men uppenbarligen inte. ska förhoppningsvis kunna slänga upp en mera stabil nertankningslink senare under dagen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att det blev ett par bidrag!

ALDRIG har förstapristagaren varit så tydlig! Här finns faktiskt ett mästerverk. Skitkul. Undrar om jag inte skaffat mig en ny favoritforumsångare oxå. När får man rösta?

***

Och alltså, är det strul? Jag har en zippad packe sen igår(?) med sex låtar. Är det rätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Hoppas att vi får en lösning i helgen.

Jag har gett Woland instruktioner, så vi kanske har en fungerande länk till imorgon om allt flyter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...