Jump to content
Annons

Skräcksång sökes...


PreacherX

Recommended Posts

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men jag är intresserad av alla sorters sång som skulle kunna göra våran nya Ep lite läskigare. Opera, falsett, viskningar, skrik...Precis vad som helst kan vara av intresse så kom jättegärna med förslag.

Stilen är Horrorcore (rap baserad skräckmusik) men på den här skivan bestämde vi oss för att testa lite nya grejer så vi har lagt in lite metal, audio skådespeleri m.m.m.

Skivan kommer tryckas och distribueras i Usa och Canada, kommer säljas i sverige också men då blir det vi själva som får stå för spridningen. Pengarna är väl egentligen obefintliga men du får ju arbeta med ett seriöst projekt och får ju självklart ett exemplar av skivan. Trycks upp i 1000 ex till att börja med och sen om den säljer bra så blir det en re-press.

Är det nån som är lite intresserad så är det bara att höra av sig till mig på mail eller msn (preacherx@preacherx.com) så får vi snacka vidare och bestämma lite mer därifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...