Jump to content
Annons

ynotss försvars tal


ynot

Recommended Posts

Vanligtvis så brukar jag strunta i att posta när jag känner att jag inte har någon form av konstruktiv kritik att komma med. Men eftersom jag är trött, sur, grinig och allmänt irriterad ikväll så tänker jag kommentera ditt alster ändå.

Kortfattat - Jag gillar det inte alls, usch.

... Fast majoriteten av de som har skrivit i tråden verkar ju gilla låten, så jag har förmodligen djävligt fel. Du kan glädja dig åt det iaf 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vanligtvis så brukar jag strunta i att posta när jag känner att jag inte har någon form av konstruktiv kritik att komma med. Men eftersom jag är trött, sur, grinig och allmänt irriterad ikväll så tänker jag kommentera ditt alster ändå.

Kortfattat - Jag gillar det inte alls, usch.

... Fast majoriteten av de som har skrivit i tråden verkar ju gilla låten, så jag har förmodligen djävligt fel. Du kan glädja dig åt det iaf 😄

Tackar för ärlig gring okostruktiv kritik, Förstår dig i det du känner o tycker det är bra att du meddelar detta. 😄

VI har alla dagar som vi inte är katter. man vill bara skälla hehe.

om det fick dig att få lite utlopp för k9 driften känns det gott

Ha det gott ynot 😄

dettta gäller alla som lyssnar ge mig skit om ni tycker det ...jag prövar mig fram 😆

Redigerat av ynot
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fräckt som hellst!

Kom att tänka på det gamla bandet November när jag hörde det här, kanske låter galet men så var det.

Kör på med den bara, det finns nog många härute som vill ha sånt här.

Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta kommer du inte undan med, kompis! :rolleyes:

Det kryllar av bra ideéer och insatser. Kul sång ibland lite Kentafeeling (Stoffe o Kenta du vet). Massor med härlig spontan? kreavitet. Men emellanåt fullständigt bedrövligt. Å andra sidan har jag inte tidigare hört någon på forummet med så ambitiösa mål som du.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta kommer du inte undan med, kompis! :rolleyes:

Det kryllar av bra ideéer och insatser. Kul sång ibland lite Kentafeeling (Stoffe o Kenta du vet). Massor med härlig spontan? kreavitet. Men emellanåt fullständigt bedrövligt. Å andra sidan har jag inte tidigare hört någon på forummet med så ambitiösa mål som du.

tackar behövde lite blåslampa..

it burns tackar 😄

Redigerat av ynot
Link to comment
Dela på andra sajter

Negod (oregistrerad)

Hmm.. detta är som ett nyjazz orkesterverk. Otroligt mågna skiftningar... Har du gjort någon mer "normal" låt? Skulle vara intressant at höra... Din röst e cool..

Vad har du för inluenser?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. detta är som ett nyjazz orkesterverk. Otroligt mågna skiftningar... Har du gjort någon mer "normal" låt? Skulle vara intressant at höra... Din röst e cool..

Vad har du för inluenser?

de flesta andra normala finner du på vassmusic.com

INFLUENSER MÅNGA...Maiden Aha Rush Soundgarden depech rage agains the machine primus sonic youth mm

Finns en del på forumet under vass...

Hälsningar ynot

Link to comment
Dela på andra sajter

Negod (oregistrerad)

hr lyssnat på dina "normala låtar" på sidan

Tycker om riffen...

lite om mixningen...

jag upplever att du har aldeles för mycket diskant. du skulle försöka o få ett mjukare sound...

men jag tycker låtarna e coola.. riktigt coola tillomed

Link to comment
Dela på andra sajter

hr lyssnat på dina "normala låtar" på sidan

Tycker om riffen...

lite om mixningen...

jag upplever att du har aldeles för mycket diskant. du skulle försöka o få ett mjukare sound...

men jag tycker låtarna e coola.. riktigt coola tillomed

värmer en frusen själ... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Västergötlands Jim Morrison eller vad!? 😄

Hmm, aningen svårsmält, vad vill du säga egentligen? -Lägg upp texten eller vänta... roligare att lägga ihop fragmenten man uppfattar som pusselbitar.

Att komma på tanken nåt sånt här är för mig mer imponerande än själva slutresultatet. Men tycker du skulle valt en maj7:a i stället för m7 där alldeles innan trummorna....

det sista var ett skämt... :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

😄 Maj maj måne

Jobbar för till fället lite mera skall beta lite i texten så får vi se.

Allt började med ett trumkomp o en vag ide .

INtressanta komentarer

Tackar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar din kompromisslösa attityd. Rätt snyggt när "rytmfabriken" tar form men den lägger sig lik snabbt. Varför då? Tar form igen för att upplösas. Tro mig Tony, jag försöker gilla det här förmodligen för att jag får vibbar 40 år tillbaka till Revolver och Lennons Tomorrow never knows. Spännande är det att lyssna till dina låtar i a f. Önskar jag hade din kraft.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som föregående talare äter även vi korv här. Stjärnkorva kallas det, man trycker ut stjärnor ur falukorv med pepparkaksformat. ett sätt att engagera fyraåringar i matlganing 😳

Tycker detta låter oerhört skoj och bitvis väldigt bra. Ibland funderar man på vad tanken egentligen är, men jag tror att om du får jobba igenom allt med någon slags homogen bakgrund kan det bli hur bra som helst...

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...