Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Fungerar den här låtlänken? Själv får jag bara upp ett fönster med konstiga tecken... Tacksam för kommentarer om ni hör nån musik. Jag har ingen

uppfattning längre om hur det låter längre... 🙂 Tror ni på sång till det här, eller är det papperskorgen som gäller...😛

LÅTNAMN: Svip

ARTIST/GRUPP: Boyee

GENRE: Elektroniskt

LÅTLÄNGD: 3.24

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: MP3

STORLEK: 3196kb

STATUS: Skiss

02_Bojje___plingplong.mp3

Edited by knoege
Annons
Posted

En del kul ljud! Gillar det mesta förutom de ljusare stråkarna vid 0.35-0.40 eller i närheten... Mest det där "di - da - da -daa"

Sång är givet! Ser verkligen fram emot en nyinspelning med sång.

Posted
😄 Kul att höra! Är helt med dig i dina åsikter om stråkarna, lite för enkelt eller lite för töntigt kanske.
Posted
😉 Ni är så snälla... Absolut ska det vara sång, men jag funderar ändå på om det håller det här...
Posted

Det står några skivor med DAF och dammar i skivhyllan, men jag vet inte om jag håller med där. Det är ingen medveten inspirationskälla i alla fall...(Så tuff känner jag mig inte, hoppade av tyskan i 7:an så jag får väl öva lite om jag ska lägga på nån tysk sång...😏) Riktiga trummor som de använde sig av på den gamla goda tiden däremot kanske vore något...