Myrli Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 (edited) * LÅTNAMN: I am free * ARTIST/GRUPP:Anders Myrli * GENRE:Irlänsk pop?? * LÅTLÄNGD:2:27 * KOMPOSITÖR:Anders Myrli * PRODUCENT:Ander Myrli * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR:2006 * FORMAT: Mp3 * STORLEK: 2,24 * STATUS: Demo, ej riktigt mixad i_am_free__master_.mp3 Edited December 7, 2006 by Myrli
mupp Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 (edited) Är du säker på att länken funkar? Jag kommer inte åt filen... Jag hade gärna lyssnat annars! EDIT: Hmmm, får fortfarande inte ner den. Får bara fram ett nytt fönster med en fruktansvärd massa tecken på. Iochförsig händer det ganska ofta för mig på den här siten, så det är kanske bara mig det beror på... 😕 Edited December 7, 2006 by mupp
Myrli Posted December 7, 2006 Author Posted December 7, 2006 (edited) konstigt. man måste ladda ner låten och öppna den separat i en mediaspelare. !! //Anders Edited December 7, 2006 by Myrli
DåligtGehör Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 (edited) Upptempo och allt. Vad har hänt med dig!? Jo då det svänger ju. På en del ställen så krämar du på riktigt bra med rösten. En glad låt absolut och bra utförd men framför allt är det sången som imponerar. --- Jo jag glömde ju; gitarrliret i slutet sitter helt rätt. Edited December 7, 2006 by DåligtGehör
Myrli Posted December 8, 2006 Author Posted December 8, 2006 tjenare.. jo upptempo. jag vet inte vad som har hänt med mig 😆 det var ett bra tag sen jag la ut något här, har haft för mycket jobb och annat att sköta så jag har inte hunnit med att spela in så mycket. Jag kanske har förändrats och utvecklats som människa under den tiden 😆 //Anders
Fidden Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 Lyft fram sången! Du kurar ihop dig bakom predikstolen, typ 😛 Tycker detta var myyycket bättre än dina lovsånger. Jag blev glad.
equality Posted December 8, 2006 Posted December 8, 2006 (edited) Jättesnyggt Anders! Minska reverbet och fram med sången bara. Får faktiskt lite Dylanvibbar och orgeln kommer in skitsnyggt. En av dina bästa, helt klart. 🙂 Den här vill jag återvända till... Men hrm, du brukar ju ha bra pianoljud nu låter det så förskräckligt midigt, vaffö då? edit: la till en mening Edited December 9, 2006 by equality
ynot Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Håller med mr e i det mesta...Upp med sången naknare det funkar .... Gott jobbat Y 🙂
Myrli Posted December 9, 2006 Author Posted December 9, 2006 Jättesnyggt Anders! Minska reverbet och fram med sången bara. Får faktiskt lite Dylanvibbar och orgeln kommer in skitsnyggt. En av dina bästa, helt klart. 🙂 Den här vill jag återvända till... Men hrm, du brukar ju ha bra pianoljud nu låter det så förskräckligt midigt, vaffö då? edit: la till en mening hej.. nä jag vet att pianot låter midi, här kommer anledningen, Jag blev lat. 😛 orkade inte skruva nåt mera på ljudet, fick liksom inte till det som jag brukar. Men jag ska fixa det jag lovar 😛 //Anders
Recommended Posts