Jump to content
Annons

RealWorldRemixed remix


emser

Recommended Posts

Jag har haft så fantastiskt kul på realworlds remix site de senaste veckorna.

Här är ett av mina alster.

Håll till godo och rösta gärna 😳

LÅTNAMN: BlissLessMix

ARTIST/GRUPP: emser/Afro Celt Sound System

GENRE: Remix

LÅTLÄNGD: 3:32

KOMPOSITÖR:emser/Afro Celt Sound System

PRODUCENT: emser

EV. MEDVERKANDE: emser/Afro Celt Sound System

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

LÅTLÄNK: BlissLessMix

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nice....nu har jag inte hört orginalet och det kanske är lika bra det 😉🙂 detta var kalassound och kan förstå att du går iväg på detta...du gjorde det med Nailed och det här måste vara 100 i kvadrat roligare utmaning...jag följde "shockremixtävlingen" och det var en del j*la bra remixar...kul pryl men säkert hur tidskrävande som helst...men jag tycker du har gått i mål 😉😄

best karl

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Häftigt låter fint som fan, får man lägga upp remixarna visste inte det. Jag hann aldrig färdig med min shock the monkey men då kanske det kan vara idé att fixa klart den och kan lägga upp den då? Din remix låter riktigt jävla bra superintressant är en stor underdrift den satt som en keps helt enkelt.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Häftigt låter fint som fan, får man lägga upp remixarna visste inte det. Jag hann aldrig färdig med min shock the monkey men då kanske det kan vara idé att fixa klart den och kan lägga upp den då? Din remix låter riktigt jävla bra superintressant är en stor underdrift den satt som en keps helt enkelt.

Göran

Tacksan,

Du får nog inte lägga upp remixen här men länka till realworldremixed kan väl ingen opponera sig emot.

Just do it!

/And

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ok och det är väl klart givetvis, skrev innan jag tänkte :rolleyes: . Får kolla där om det finns nåt läge att ladda upp låtar från gamla tävlingar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...