Bass Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 Tjenare! Heter Bassel, bor i Uppsala o Ă€r 27 Ă„r gammal. Har vĂ€l sysslat med musik hela mitt liv.. men framför allt va jag sĂ„ngare i proggbandet Mayadome som gjorde nĂ„gra plattor som sĂ„ldes i vĂ€rlden. Nu sitter jag mest o pillar lite pĂ„ min egen musik som 99% av gĂ„ngerna brukar sluta som ostiga ballader đ MĂ„ste Ă€ven tillĂ€gga att jag brukar vara ruskigt öppen för sammarbeten över nĂ€tet! Framför allt nĂ€r det dyker upp folk som vill göra lite tuffare remixar pĂ„ mina lĂ„tar đł Instrument jag nĂ€stan behörskar: Sjunger, Gitarr, Keyboard, Drummor, Bas.. Utrustning i hemstudion: OperativSystem : Windows XP ASUS P4 T533-C Moderkort P4 2.5 Ghz Processor 512 RDram pc800mhz Western Digital 80gig, 7200rpm 8mb cache Delta 1010 LT Sennheizer HD 280Pro Korg X5 Korg M1 Ibanez Akke gura Line Audio DP1 ADK A51 Typ III GigaStudio 2.51 Logic Audio 5.1 SampleTank L LM4 II + Mixtendedkit frĂ„n WizooSounds.com FM7 En hel del pluggar frĂ„n Antares, Waves, DSP, TimeWorks. Kul med nytt forum!! www.bassel.info.se
Neko Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 VĂ€lkommen till forumen! Kul med nĂ„gon som letar efter lite samarbete. Jag Ă€r ocksĂ„ ute efter nĂ„n att exprimentera med, men har Orion platinum som huvudsequencer, vilket inte verkar vara helt vanligt tyvĂ€rr, sĂ„ samarbetet försvĂ„ras till viss del. Hoppas att du kommer trivas hĂ€r och hitta nĂ„gon att utbyta lite idĂ©er med och skapa lite nya expriment. đł neko
Plus o Minus Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 MĂ„ste Ă€ven tillĂ€gga att jag brukar vara ruskigt öppen för sammarbeten över nĂ€tet!Framför allt nĂ€r det dyker upp folk som vill göra lite tuffare remixar pĂ„ mina lĂ„tar đł föreligger samma intresse för trance eller mer minimalistiska remix projekt runt dina lĂ„tar ?
Bass Postat 19 januari 2004 TrĂ„dstartare Postat 19 januari 2004 Jag tycker alltid att det Ă€r skitkul o se vad andra hittar pĂ„ för skoj nĂ€r dom fĂ„r fria tyglar.. sĂ„ jag Ă€r inte pĂ„ nĂ„t sĂ€tt "fast" i stilar eller annat đł
Plus o Minus Postat 19 januari 2004 Postat 19 januari 2004 Ă€r du inte krĂ€sen sĂ„ kan du sĂ€nda dina valda midi filer min vĂ€g đ garantier för bra resultat ?, ... nae, det kan jag inte lova đ det blir iaf nĂ„got nytt att antasta för min del đł
Nexustwins Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Klockan Ă€r nu 12:06 och jag sĂ€ger gomorrnon đ
Jejje Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 (redigerat) Tjena! Ibland blir man förvirrad och tror att de hĂ€r presentatinerna Ă€r nya nĂ€r de dyker upp och sen ser man att de Ă€r typp jĂ€ttegamla men Hej Ă€ndĂ„! đ Redigerat 6 januari 2006 av Jejje
FredrikMikaelsson Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 HÀr pÄ forumet kan man byta erfarenheter med alla! VÀlkommen!
djonas Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 VĂ€lkommen! Edit:...Mr beat master Ă€r igĂ„ng idag igen...đ
HĂ„kan Ekberg Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Hej och vĂ€lkommen! HĂ„kan Som passar pĂ„ Ă€ndĂ„. đ
Pico Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 VĂ€lkommen! Edit:...Mr beat master Ă€r igĂ„ng idag igen...đ mm... kĂ€nns ungefĂ€r som att han försöker förklara Relativitetsteorin för Einstein med vĂ€lkomnanden som dessa..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.