Midori Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Nu kan jag sĂ€ga att jag har joinat detta forum. Jag Ă€r en tjej pĂ„ 20 Ă„r, som lever för musiken. Ălskar att sjunga, och har alltid gjort. Försöker göra egna lĂ„tar, med hjĂ€lp av ett band i portugal. Skulle inte musiken finnas sĂ„ vet jag inte vad jag skulle göra. Kram pĂ„ alla!
dbd Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Hej och vÀlkommen! För en gÄngs skull föll jag inte för frestelsen att lÀgga min vanliga hÀlsningsfras...
Midori Postat 2 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 2 augusti 2004 hehe vadÄ för hÀlsningsfras?*tackar och bugar för vÀlkomnandet*
Nisse Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 VĂLKOMMEN! Hoppas att du kommer att trivas.. đ //Nisse
dbd Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 hehe vadÄ för hÀlsningsfras?*tackar och bugar för vÀlkomnandet* Se bild ovan.
Jojje84 Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Hej! Jag satt precis och la upp min senaste lĂ„t hĂ€r pĂ„ forumet och funderade pĂ„ om jag kanske skulle ha lite sĂ„ng đ . Det Ă€r just nu house-stil pĂ„ den men jag skulle kunna göra om den sĂ„ det blir en lite mer "poppigare uppbyggnad" som passar för vers och refrĂ€ng. Lyssna pĂ„ den och hör av dig om det lĂ„ter intressant! Det kanske inte alls Ă€r din musiksmak? LĂ€nk: https://www.studio.se/index.php?showtopic=3419
Tobbe Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 VÀlkommen hoppas du trivs hÀr. Jag vill dock utfÀrda en varning för nörderier och för mÄnga frÄgor om vilket ljudkort som Àr bÀst .
Johan Royen Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 VÀlkommen! Vilket ljudkort Àr egentligen bÀst?
hammagrella Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 VĂ€lkommen! Förutom ljudkort diskuterar vi andra roliga grejor ocksĂ„, eh... tillexempel julkort kanske... đł
Midori Postat 3 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2004 Tack sÄ mycket för alla VÀlkomnanden..Haha pÄ tal om ljudkort, sjÀlv har jag creative labs sound blaster audigy 2 2s platinum pro. det funkar bra för mej...*kram*
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Jahopp... VĂ€lkommen đ Hoppas att du ska trivas och fĂ„ nytta av all kunskap hĂ€r och att du kan lĂ€ra oss nĂ„t...
Stinkey (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Hej pĂ„ dig! Mycket vĂ€lkommen hit. đ
Midori Postat 3 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 3 augusti 2004 Kommer nog att trivas,Förmodligen sĂ„ kommer jag att lĂ€ra mej nĂ„tt av er =) đ
Rix Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 I bet you do, I bet you do! *Nudge Nudge* đ VĂ€lkommen..
Majken Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Midori, dĂ„ tĂ€nker jag automagiskt pĂ„ anime/mangaserien Midori No Hibi. En lysande serie om en kille som en dag vaknar upp och har en livs levande miniatyrtjej istĂ€llet för sin högerhand. NĂ„ja off topic som man sĂ€ger, vĂ€lkommen till forumet! đ http://pierrot.co.jp/images/propertie/pic/midori.jpg <-- Midori Ă€r hon lilla med grönt hĂ„r đ± /Majken
Midori Postat 3 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2004 haha =)...tog namnet midori, bara för att drinken piggelin har midori =)... Ja dÀr ser man =)
hammagrella Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Midori, dĂ„ tĂ€nker jag automagiskt pĂ„ anime/mangaserien Midori No Hibi. En lysande serie om en kille som en dag vaknar upp och har en livs levande miniatyrtjej istĂ€llet för sin högerhand. đź Ăr det sĂ€kert? Huga! SĂ„ har nog mĂ„nga grabbar i tonĂ„ren önskedrömt đ ! (SORRY!!!)
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 haha =)...tog namnet midori, bara för att drinken piggelin har midori =)...Ja dÀr ser man =) Och drinken "Japansk Gin&Tonic" Kanske den bÀsta.
Midori Postat 3 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2004 har inte druckit den drinken danny, Àr den god?.. Pigelin Àr juh som godis..
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Testa... Uppfunnen pÄ Koi i Malmö Gin, midori & grape en hit
Midori Postat 3 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2004 okey fÄr la testa den nÄn helg =))
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Du kommer aldrig att dricka nÄt annat...
Midori Postat 3 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 3 augusti 2004 hahah okeey lÄter juh jÀtte bra i aÄ fall... http://www.soundclick.com/bands/2/starlightmusic.htm om du vill lyssna pÄ mina tvÄ lÄtar...en Àr en cover och den andra Àr en egen lÄt...
Neko Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Hej och vÀlkommen hit. Hoppas vi inte skrÀmt ivÀg dig Àn, och att du kommer stanna kvar hÀr!
VacUm Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 (redigerat) hahah okeey lĂ„ter juh jĂ€tte bra i aĂ„ fall... http://www.soundclick.com/bands/2/starlightmusic.htm om du vill lyssna pĂ„ mina tvĂ„ lĂ„tar...en Ă€r en cover och den andra Ă€r en egen lĂ„t... Streamen stoppas efter typ 20 sekunder đ Ăr det mig det Ă€r fel pĂ„? EDIT: oj, nu funkade det... TillfĂ€lligt fel Redigerat 3 augusti 2004 av VacUm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.