Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu kan jag sĂ€ga att jag har joinat detta forum. Jag Ă€r en tjej pĂ„ 20 Ă„r, som lever för musiken. Älskar att sjunga, och har alltid gjort. Försöker göra egna lĂ„tar, med hjĂ€lp av ett band i portugal.

Skulle inte musiken finnas sÄ vet jag inte vad jag skulle göra.

Kram pÄ alla!

Annons
Postat

Hej och vÀlkommen!

För en gÄngs skull föll jag inte för frestelsen att lÀgga min vanliga hÀlsningsfras...

Postat
hehe vadÄ för hÀlsningsfras?*tackar och bugar för vÀlkomnandet*

Se bild ovan.

Bengan (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen!

Postat

Hej! Jag satt precis och la upp min senaste lĂ„t hĂ€r pĂ„ forumet och funderade pĂ„ om jag kanske skulle ha lite sĂ„ng 😉 . Det Ă€r just nu house-stil pĂ„ den men jag skulle kunna göra om den sĂ„ det blir en lite mer "poppigare uppbyggnad" som passar för vers och refrĂ€ng. Lyssna pĂ„ den och hör av dig om det lĂ„ter intressant! Det kanske inte alls Ă€r din musiksmak? LĂ€nk:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=3419

Postat

VÀlkommen hoppas du trivs hÀr. Jag vill dock utfÀrda en varning för nörderier och för mÄnga frÄgor om vilket ljudkort som Àr bÀst .

Postat

VĂ€lkommen! Förutom ljudkort diskuterar vi andra roliga grejor ocksĂ„, eh... tillexempel julkort kanske... 😳

Postat

Tack sÄ mycket för alla VÀlkomnanden..Haha pÄ tal om ljudkort, sjÀlv har jag creative labs sound blaster audigy 2 2s platinum pro. det funkar bra för mej...*kram*

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hej pĂ„ dig! Mycket vĂ€lkommen hit. 😉

Postat

Kommer nog att trivas,Förmodligen sĂ„ kommer jag att lĂ€ra mej nĂ„tt av er =) 😉

Postat

I bet you do, I bet you do! *Nudge Nudge* 😉

VĂ€lkommen..

Postat

Midori, dĂ„ tĂ€nker jag automagiskt pĂ„ anime/mangaserien Midori No Hibi. En lysande serie om en kille som en dag vaknar upp och har en livs levande miniatyrtjej istĂ€llet för sin högerhand. NĂ„ja off topic som man sĂ€ger, vĂ€lkommen till forumet! 😆

http://pierrot.co.jp/images/propertie/pic/midori.jpg <-- Midori Ă€r hon lilla med grönt hĂ„r đŸ˜±

/Majken

Postat

haha =)...tog namnet midori, bara för att drinken piggelin har midori =)...

Ja dÀr ser man =)

Postat
Midori, dÄ tÀnker jag automagiskt pÄ anime/mangaserien Midori No Hibi. En lysande serie om en kille som en dag vaknar upp och har en livs levande miniatyrtjej istÀllet för sin högerhand.

😼 Är det sĂ€kert? Huga! SĂ„ har nog mĂ„nga grabbar i tonĂ„ren önskedrömt 😆 ! (SORRY!!!)

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
haha =)...tog namnet midori, bara för att drinken piggelin har midori =)...

Ja dÀr ser man =)

Och drinken "Japansk Gin&Tonic"

Kanske den bÀsta.

Postat

har inte druckit den drinken danny, Àr den god?..

Pigelin Àr juh som godis..

Postat

Testa...

Uppfunnen pÄ Koi i Malmö

Gin, midori & grape

en hit

Postat

Du kommer aldrig att dricka nÄt annat...

Postat

Hej och vÀlkommen hit. Hoppas vi inte skrÀmt ivÀg dig Àn, och att du kommer stanna kvar hÀr!

Postat (redigerat)
hahah okeey lÄter juh jÀtte bra i aÄ fall...

http://www.soundclick.com/bands/2/starlightmusic.htm

om du vill lyssna pÄ mina tvÄ lÄtar...en Àr en cover och den andra Àr en egen lÄt...

Streamen stoppas efter typ 20 sekunder 😛 Är det mig det Ă€r fel pĂ„?

EDIT: oj, nu funkade det... TillfÀlligt fel

Redigerat av VacUm

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.