Midori Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Nu kan jag säga att jag har joinat detta forum. Jag är en tjej på 20 år, som lever för musiken. Älskar att sjunga, och har alltid gjort. Försöker göra egna låtar, med hjälp av ett band i portugal. Skulle inte musiken finnas så vet jag inte vad jag skulle göra. Kram på alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Hej och välkommen! För en gångs skull föll jag inte för frestelsen att lägga min vanliga hälsningsfras... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Eller jo vafan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 2 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 2 augusti 2004 hehe vadå för hälsningsfras?*tackar och bugar för välkomnandet* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 VÄLKOMMEN! Hoppas att du kommer att trivas.. 😉 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robotapan Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 ¡Hola! ¿Qué tal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Välkommen hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 hehe vadå för hälsningsfras?*tackar och bugar för välkomnandet* Se bild ovan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengan (oregistrerad) Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje84 Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Hej! Jag satt precis och la upp min senaste låt här på forumet och funderade på om jag kanske skulle ha lite sång 😉 . Det är just nu house-stil på den men jag skulle kunna göra om den så det blir en lite mer "poppigare uppbyggnad" som passar för vers och refräng. Lyssna på den och hör av dig om det låter intressant! Det kanske inte alls är din musiksmak? Länk: https://www.studio.se/index.php?showtopic=3419 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Välkommen hoppas du trivs här. Jag vill dock utfärda en varning för nörderier och för många frågor om vilket ljudkort som är bäst . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 Välkommen! Vilket ljudkort är egentligen bäst? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 augusti 2004 Dela Postat 2 augusti 2004 HiYa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Välkommen! Förutom ljudkort diskuterar vi andra roliga grejor också, eh... tillexempel julkort kanske... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2004 Tack så mycket för alla Välkomnanden..Haha på tal om ljudkort, själv har jag creative labs sound blaster audigy 2 2s platinum pro. det funkar bra för mej...*kram* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Jahopp... Välkommen 😉 Hoppas att du ska trivas och få nytta av all kunskap här och att du kan lära oss nåt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Hej på dig! Mycket välkommen hit. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2004 Kommer nog att trivas,Förmodligen så kommer jag att lära mej nått av er =) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rix Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 I bet you do, I bet you do! *Nudge Nudge* 😉 Välkommen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Midori, då tänker jag automagiskt på anime/mangaserien Midori No Hibi. En lysande serie om en kille som en dag vaknar upp och har en livs levande miniatyrtjej istället för sin högerhand. Nåja off topic som man säger, välkommen till forumet! 😆 http://pierrot.co.jp/images/propertie/pic/midori.jpg <-- Midori är hon lilla med grönt hår 😱 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2004 haha =)...tog namnet midori, bara för att drinken piggelin har midori =)... Ja där ser man =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Midori, då tänker jag automagiskt på anime/mangaserien Midori No Hibi. En lysande serie om en kille som en dag vaknar upp och har en livs levande miniatyrtjej istället för sin högerhand. 😮 Är det säkert? Huga! Så har nog många grabbar i tonåren önskedrömt 😆 ! (SORRY!!!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 haha =)...tog namnet midori, bara för att drinken piggelin har midori =)...Ja där ser man =) Och drinken "Japansk Gin&Tonic" Kanske den bästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2004 har inte druckit den drinken danny, är den god?.. Pigelin är juh som godis.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Testa... Uppfunnen på Koi i Malmö Gin, midori & grape en hit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2004 okey får la testa den nån helg =)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Du kommer aldrig att dricka nåt annat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 3 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 3 augusti 2004 hahah okeey låter juh jätte bra i aå fall... http://www.soundclick.com/bands/2/starlightmusic.htm om du vill lyssna på mina två låtar...en är en cover och den andra är en egen låt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 Hej och välkommen hit. Hoppas vi inte skrämt iväg dig än, och att du kommer stanna kvar här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 3 augusti 2004 Dela Postat 3 augusti 2004 (redigerat) hahah okeey låter juh jätte bra i aå fall... http://www.soundclick.com/bands/2/starlightmusic.htm om du vill lyssna på mina två låtar...en är en cover och den andra är en egen låt... Streamen stoppas efter typ 20 sekunder 😛 Är det mig det är fel på? EDIT: oj, nu funkade det... Tillfälligt fel Redigerat 3 augusti 2004 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.