trancer Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 LÅTNAMN: Jingle BASS ARTIST/GRUPP: Perrra / AssHunter GENRE: HARD TRÄNS!!!!11!!! LÅTLÄNGD: 3.00 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.77MB STATUS: Klar! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag AssHunter_Jingle_Bass.mp3 Om ni får för er att sjunga med i slutrefrgängen så är texten: "Basshunter, Basshunter , vi firar jul med dig, basen slår igenom så, hur kan det komma sig" ! 😆 /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haxen Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 som vanligt en medelmåttig s.k. (plojgrej) från din sida som låter ok för dem som uppskattar det antar jag men sluta kalla det hardtrance, för det är ett hån mot dem som faktiskt håller på med den genren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 som vanligt en medelmåttig s.k. (plojgrej) från din sida som låter ok för dem som uppskattar det antar jag men sluta kalla det hardtrance, för det är ett hån mot dem som faktiskt håller på med den genren haha ..mm. Det är ju det som är tanken. BassHunter själv säger ju att han gör "Hard Trance" .. enbart därför jag skriver ut det.. så allt är ju parodiserat. Tro mig, jag VET att inte detta på NÅT sätt är hard trance =) Tack för din tid! /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Epon Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Tkr det är en kul grej iaf. Är väl inte världens härligaste melodi och så, men helt klart lyssningsbart. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joelstromgren Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 (redigerat) Haha, fan, du e grym 😄 :D 😄 Redigerat 3 december 2006 av Joelstromgren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 lika gulligt som vanligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Tyckte att originalet lät lika mycket parodi! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 3 december 2006 Trådstartare Dela Postat 3 december 2006 Tyckte att originalet lät lika mycket parodi! 😮 haha. total agree 😱 hans basgång låter falsk på nåt sätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fabian Postat 3 december 2006 Dela Postat 3 december 2006 Ja tyckte den va jävligt skön iaf PEACE FB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Håller med om att originalet låter lika mycket parodi. Har i viss mån tröttnat på Asshunter. Du har satt din poäng så att säga. Men roligt att du håller gnistan uppe. 😕 Bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 (redigerat) Jag tycker stycket mellan 02:12 och 02:39 borde upprepas mer. Mer sång! Annars var det mysigt! Redigerat 4 december 2006 av gol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 Basjägaren, 😕 . Hahahaha, fan detta är så jävla kul. Helt klart att denna ska spelas sönder under julen! 02:10 - 02:40 borde absoulut åter komma! Bra jobbat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seranoskinka Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 omg *LOL* jag väljer "rumpjägarn" före "basjägarn" vilken dag som helst. orginalet är ju så skämmigt dåligt att man vill strypmörda en morot med ett presentsnöre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 e de Bert Karlsson på snack? annars avskyvärt vilket jag antar var tanken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 4 december 2006 Dela Postat 4 december 2006 (redigerat) Du har ju inte ens fått till melodin rätt och så är det inget hard trance. Fjortins Trance borde det stå.. Finns säkert folk som uppskattar detta dock! Kan ju erkänna att när sången kom in så är det väl lite kul 😎 Redigerat 4 december 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 5 december 2006 Dela Postat 5 december 2006 Du har ju inte ens fått till melodin rätt och så är det inget hard trance.Fjortins Trance borde det stå.. 😆 Finns säkert folk som uppskattar detta dock! Kan ju erkänna att när sången kom in så är det väl lite kul 😄 Det är just det ironiska, Basshunter själv säger att han gör hard trance vilket jag tvivlar starkt på 😄 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exaroz (oregistrerad) Postat 6 december 2006 Dela Postat 6 december 2006 LÅTNAMN: Jingle BASSARTIST/GRUPP: Perrra / AssHunter GENRE: HARD TRÄNS!!!!11!!! LÅTLÄNGD: 3.00 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.77MB STATUS: Klar! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Om ni får för er att sjunga med i slutrefrgängen så är texten: "Basshunter, Basshunter , vi firar jul med dig, basen slår igenom så, hur kan det komma sig" ! 😉 /Perrra 🙂 lika bra som alla andra asshunter låtar 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.