Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Kanske en PC fråga egentligen, vart ändra man mediaspelare på pc, gjorde en uppgradering på winamp, jag vill att realplayer ska vara som första val.

Annons
Posted (edited)

winamp ftw.. real är ju hämskt, det är som att försöka paddla med 2 st avbitna bananskal..

Edited by Elvispen
Posted (edited)

Egentligen är det sjukt irriterande med folk som ifrågasätter ens egna preferenser... men nu kan jag inte hålla mig...

Varför i hela världen vill du ha Real Player som mediaspelare?!

Men som svar på din fråga: Boven är alltid det program som tar över associationerna, så det är där du ska bota felet. Dvs gå in i inställningarna för Winamp och klicka bort "check file associations at startup" och vad övrigt som kan stjäla filassociationerna från dina mediafiler (har inte Winampmenyerna i huvet).

Edited by Linkowich
Posted

Eller så högerklickar du på en mp3:a, tar egenskaper och sedan ändrar du "öppnas med...".

Enkelt.

Posted
Eller så högerklickar du på en mp3:a, tar egenskaper och sedan ändrar du "öppnas med...".

Enkelt.

...tills du startar ett program som tar över associationerna igen, och du är tillbaka på ruta ett.

• 1 year later...