Jump to content
Annons

FAN! En plastbit gick sönder


Eric

Recommended Posts

Har bara haft mina beyerdynamic dt250 i två månader och nu märkte jag att vänstra hållaren till hörluren spruckit så hörluren hänger löst. Om man bara kunde byta ut den lilla hållaren.

Inte fan köper jag nya. Kan man hitta reservdelar? jag sökte på nätet men lyckades inte hitta nåt.

Vad gör man??

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

tack för svaren. ja det är nog snarare så att jag kanske råkat sätta mig o sen inte märkt nåt förrän senare.

Ni menar att återförsäljaren har reservdelar? Jag köpte mina på musikcentralen.se är det bara o maila dom då eller ska man kolla med den svenska importören vem det nu kan va?

Redigerat av Eric
Link to comment
Dela på andra sajter

DT100 går att plocka isär i molekyler och ALLT finns som reservdelar, DT250 ska ju vara en "modern" variant på dem. Man tycker ju att tyskarna borde kunna fixa fram nått 😆

köpte ett par DT100 för 30(!) spänn i originalkartong på en loppis, men de låter hårt o illa. Har du nån koll på om de e värt o köpa nya drivers till dem eller e jag bara bortskämd med moderna glädjeskurna lurar. De sägs ju vara jättebra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...