Thimmie Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Har man pengar så är all typ av marknadsföring möjlig! http://dmwmedia.com/news/2006/11/03/buzz-w...-bling-in-album
Linus Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Är det så man ska få folk att köpa CD-skivor? 😎🙂 Svenska band skulle iofs. inte kasta in bling-bling i en platta. Jag ser framför mig hur nästa Bo Kaspers-platta lanseras med tävling där en av köparna får spela Färgfemman i Bingolotto och kanske vinna en Volvo S40. 😄
Thimmie Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 Linus sa: Är det så man ska få folk att köpa CD-skivor? 🙂😄 Svenska band skulle iofs. inte kasta in bling-bling i en platta. Jag ser framför mig hur nästa Bo Kaspers-platta lanseras med tävling där en av köparna får spela Färgfemman i Bingolotto och kanske vinna en Volvo S40. 😄 Hahahaha! Ja, det vore väl bra?! 😎
Umemagnus Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 DåligtGehör sa: Folkmusiker får lägga in smörknivar av En. ja, för ett par knätofsar blir ju för stora...
IDF Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Thimmie sa: Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy
Thimmie Postat 6 november 2006 Trådstartare Postat 6 november 2006 IDF sa: Thimmie sa: 😆 Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy Samma sak som discopulver. Fast det är en annan genre... 😄
IDF Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Thimmie sa: IDF sa: Thimmie sa: 😆 Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy Samma sak som discopulver. Fast det är en annan genre... 😛 nästan.. 😄
DåligtGehör Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Linus sa: Är det så man ska få folk att köpa CD-skivor? 😆 :lol: 😆 Svenska band skulle iofs. inte kasta in bling-bling i en platta. Är det inte ganska mycket Pling-Pling i svensk musik redan?
DåligtGehör Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Man kan även lotta ut ett antal nätter med bandmedlemmar. Varav några är nitlotter vilket ökar spänningen.
tbruce Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Nej men ärligt, man borde lotta ut konsertbiljetter. Okej kanske lite snålt men... 😆
Zyan Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 DåligtGehör sa: Man kan även lotta ut ett antal nätter med bandmedlemmar. Varav några är nitlotter vilket ökar spänningen. Kan ju vara så att alla är nitlotter... 😆
Wernborg Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 IDF sa: Thimmie sa: 😆 Ja, och jazzmusiker? jazztobak.. that wacky-tobaccy Haha. ... vem får popsnören?
Desecrated Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 tbruce sa: Gothband kan ju lägga med ett rakblad. Det där var fan en bra ide, jag minns en gammal punk skiva som hade en säkerhets nål i sig, var så där lite halvcharmigt.
Hellpig Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Thimmie sa: 😏 Ja, och jazzmusiker? En elvisp för att vara torrt vitsig.
browno Postat 7 november 2006 Postat 7 november 2006 Bara jag som får "kalle och chockladfabriken" vibbar? När jag tänker efter så minns jag ett avsnitt i kalle anka där farbror joakim la ner en diamant i var 100000ende flingpaket, tror jag att det var, men sen blev det fel på maskinen och i ett paket hammnade det bara diamanter. Gissa vem som fick det? - Alexander Lukas så klart!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.