Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har kollat pĂ„ Fls tutorial om hur man kopplar in midi kontroller men fĂ„r det inte att funka. NĂ„n som har lust att hjĂ€lpa en nybörjare 😛

Annons
Postat

Ser att du inte fÄr nÄgra svar. Jag anvÀnder inte FL, men har du samma kanal pÄ midikontrollen som du angivit i instÀllningarna?

Postat
Ser att du inte fÄr nÄgra svar. Jag anvÀnder inte FL, men har du samma kanal pÄ midikontrollen som du angivit i instÀllningarna?

MĂ„ste vara nĂ„t sĂ„nt. Jag ska mecka i ett e-mu 1212 kort i helgen. fĂ„r testa noggrannare dĂ„ men tack Ă€ndĂ„ för hjĂ€lpen 😉

Postat

Kör inte heller jag FL. Men saken Àr densamma i alla program. In i instÀllningarna, letaupp MIDI o vÀlj dit klaviatur eller kontrollenhet i listan, sen skall det bara vara att tuta och köra!

Lycka till!

pulsen (oregistrerad)
Postat

tryck pÄ F10

sen markerar du din midikontroller under input och trycker pÄ enable.

Postat
tryck pÄ F10

sen markerar du din midikontroller under input och trycker pÄ enable.

Aaahhh Tack Pulsen det ska jag testa 🙂

Postat

Nyinstallerat kort men dĂ„ saknar jag phonopluggar (typiskt). FĂ„r vĂ€nta tills pĂ„ mĂ„ndag och springa och köpa. men jag tycker att jag borde hitta den i menyn men det gör jag inte. Frustrerad som en elefant pĂ„ friarstrĂ„t. nĂ„n som har nĂ„n ide. borde finnas nĂ„n dĂ€r ute med samma grejer. 😉

Postat

Om du inte hittar den i listan har du gjort nĂ„tt fel vid installation. Leta pĂ„ tillverkarens hemsida! Det brukar ge ganska bra resultat 😆.

Postat
Om du inte hittar den i listan har du gjort nĂ„tt fel vid installation. Leta pĂ„ tillverkarens hemsida! Det brukar ge ganska bra resultat 😆.

Im on it ..........tackar 😆

pulsen (oregistrerad)
Postat

grattis!

vad var det som var knas?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.