Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I veckan fÄr vi vÄra NS10or och vi kommer ju Àven behöva ett slutsteg till dom. NÄgon som har nÄt tips pÄ nÄgot som funkar bra? Nytt eller begagnat spelar inte sÄ stor roll. Priset spelar sjÀlvklart roll, men huvudsaken Àr ju att det lÄter bra. Har bra pris pÄ yamahas egna steg, sÄ finns det nÄgot sÄdant (nytt) som passar sÄ Àr det kanon.

OBS! Är inte intresserad av massa negativa Ă„sikter om ns10or och att vi ska skaffa nĂ„got annat. Vi har jobbat med ns10or förut och trivs med det, har inte sĂ„ stor koll pĂ„ slutsteg bara.

Annons
Postat

hejsan..kul med ngn som gillar ns10or.. 😕

sjÀlv Àr jag en fantast av just denna högtalare, och föresprÄkar den ofta. men det absolut bÀsta steget man kan köra med dom Àr nog focusrite (fan nu glömde jag vad det hette.. de e iaf ett steg frÄn 80-90talet..) som lÀt asbra!!!!

fan jag letar igenom allt jag Àger för o komma pÄ vad det heter!!!!!!!!!!

Postat
det kallas fĂ€r vĂ€xelspĂ€nning 220 V, mata ut den direkt till dessa högtalare ifrĂ„n vĂ€ggen sĂ„ gör ni vĂ€rlden en god gĂ€rning... 😄

đŸ˜„đŸ˜„đŸ˜•đŸ„°đŸ˜„

ns10 e bra!

Postat

ja, jĂ€ttebra---pĂ„ bĂ„let... đŸ˜•đŸ„°đŸ˜„ kanske vi kan ha en ritual hĂ€r nu till alla helgon...jag har förberett med en massa skrĂ€pvirke/buskage osv pĂ„ baksidan... 😄

Postat
det kallas fĂ€r vĂ€xelspĂ€nning 220 V, mata ut den direkt till dessa högtalare ifrĂ„n vĂ€ggen sĂ„ gör ni vĂ€rlden en god gĂ€rning... 😛

Det Àr just sÄnna hÀr kommentarer jag INTE Àr intresserad av. Jag vet att det finns mÀnniskor som verkligen avskyr ns10, men jag Àr inte en av dom. Jag trivs att jobba med dom, och mina mixar blir bra i dom.

IDF: fÄr kolla upp det dÀr med nÄt gammalt focusrite-steg dÄ. SÀg till om du kommer pÄ vad det Àr för nÄgot.

Postat
det kallas fĂ€r vĂ€xelspĂ€nning 220 V, mata ut den direkt till dessa högtalare ifrĂ„n vĂ€ggen sĂ„ gör ni vĂ€rlden en god gĂ€rning... 😛

Det Àr just sÄnna hÀr kommentarer jag INTE Àr intresserad av. Jag vet att det finns mÀnniskor som verkligen avskyr ns10, men jag Àr inte en av dom. Jag trivs att jobba med dom, och mina mixar blir bra i dom.

IDF: fÄr kolla upp det dÀr med nÄt gammalt focusrite-steg dÄ. SÀg till om du kommer pÄ vad det Àr för nÄgot.

sjĂ€lvklart..!! det Ă€r du o jag mot vĂ€rlden!! 😆

jag letar imrgn.. nu ska jag dra o Àta o sen dansa hela natten.. iaf till senare.. peace!

Postat

Med tanke pĂ„ ljudet i NS-10, sĂ„ spelar slutstegets ljudkvalitet i princip ingen roll alls - men det Ă€r ju som alltid viktigt att ha ett slutsteg som kan leverera mycket ström snabbt, för att ge sĂ„ bra transientrespons som möjligt. Som bĂ„de Gilbert och Florian sĂ€ger, sĂ„ brukar NAD vara bra pĂ„ det omrĂ„det. 😛

Postat

FÄr kolla up NAD dÄ. Har Àven hört att Hafler ska funka bra till NS10or. Jag fÄr leta lite pÄ begagnat-marknaden helt enkelt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.