svante Postat 25 oktober 2006 Postat 25 oktober 2006 Hej. HĂ„ller pĂ„ med att dra igĂ„ng en kurs i musikdata och musikproduktion pĂ„ den kulturskola jag jobbar pĂ„. DĂ„ uppstĂ„r ett och annat litet spörsmĂ„l; Det finns i mitt undervisningsrum 5 datorer med tillhörande varsin mbox2(ignitionpack). Dessa stationer ska inte ha varsit par monitorer. Hellre vill jag ha ett par monitorer stĂ„ende i strategiskt lĂ€ge dĂ€r jag som lĂ€rare ska kunna styra in(via en mixer kanske?) en elev i taget för gemensam lyssning. Smart vore ju ocksĂ„ om det gick att styra in alla musikstationer till allas hörlurar ocksĂ„. Hur hade DU gjort?? Vad rekommenderar du mig? Hittade XENYX 1202FX av Behringer. Kan det vara en lösning för mitt delicous dilemma?? đ L P a U đ Svante
Desecrated Postat 25 oktober 2006 Postat 25 oktober 2006 lÄter som en mixer kan göra jobbet. sen kopplar du hörlur ut pÄ mixern till en hörlurs preamp,behringer har en för typ 500 kronor eller nÄt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.