Jump to content
Annons

Spectrasonics Atmosphere

Recommended Posts

artoscope (oregistrerad)
Postat

Jag har fixat Spectrasonics Atmosphere och installerat dessa 6 CD-skivor. När installationen är klar återstår en fet DAT-fil på dryga 3 GB. Jag använder FL Studio och vill kunna använda pluggen däri. Trodde att installationen skulle skapa VST möjligheten, men nu ligger bara DAT-filen där.

Hur gör jag?

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Jag har fixat Spectrasonics Atmosphere

Vad menar du med "fixat"?

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

`

Vad tror du, Danny "jag snor allt som sitter löst", Cort?

Jag tror han knäckt ryggen på bruket sen januari och drömt om ett MB-deal på nätet. Hjälp killen med hans DAT-fil, jag vet att du kan.

Postat (redigerat)

`

Vad tror du, Danny "jag snor allt som sitter löst", Cort?

Jag tror han knäckt ryggen på bruket sen januari och drömt om ett MB-deal på nätet. Hjälp killen med hans DAT-fil, jag vet att du kan.

Vafaaaan.

Ok då.

artoscope - har du testat om Atmosphere fungerar i någon annan host?

EDIT; Maxie, mitt villkorliga straff är avtjänat i mitten av Januari. Då tänker jag börja hustla igen, är det något du behöver? Förrutom kickass-antibiotika?

Redigerat av Danny Cort
tsmalmbe (oregistrerad)
Postat (redigerat)

har man fel så har man fel.

Redigerat av tsmalmbe
Postat
en fet DAT-fil

Du ska också ha en pytteliten DLL-fil, som är själva pluggen. Den ska ligga i mappen vstplugins.

Pluggen använder sedan ljuden från DAT-filen.

Postat
en fet DAT-fil

Du ska också ha en pytteliten DLL-fil, som är själva pluggen. Den ska ligga i mappen vstplugins.

Pluggen använder sedan ljuden från DAT-filen.

Skulle just komma till det.

Se till att dll-filen hamnar i rätt mapp.

Hittar du den inte i din plugin-mapp så ligger den förmodligen i system-mappen.

Hej!

Postat

Tjo och tjimm, vi stänger tråden.

Forumkungen Linus är inne på helt rätt spår. Ta en titt i installationsanvisningarna som följer med och försäkra dig om att du inte missat något eller installerat till fel plats.

/Majken

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.