Jump to content
Annons

Jag är en amatör och behöver hjälp


herrandreas

Recommended Posts

Annons
Funkar detta eller vad ska ja göra för att förbättra inspelningen..

Om du känner att du inte får bra resultat beror det med största sannolikhet inte på din utrustning för den ska räcka ganska långt. Skulle snarare säga att det är kunskap du borde investera i.

Det finns mängder av artiklar på nätet med tips om musikproduktion. Dessutom har tidningen studio sin inspelningsskola och mixskola som du kan plöja igenom. När du skaffat dig lite mer teorikött på benen så är det bara att öva öva och åter öva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då förstår jag ärligt talat inte din fråga riktigt. Om du får det resultat du eftersträvar med den utrustning du har, varför skulle du då behöva något annat?

Eller är du helt enkelt i behov av att veta om det du göra duger? 🙁 isåfall är demoforumet rätt ställe.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Håller med föregående talare, kunskap och mickar löser mer än grejer(Mickar är grejer men som sagt du har inte skrivit vad du har för mickar så du kanske har bra grejer där också).

Med den utrustningen skulle jag våga göra en platta med Michael Jackson. (Förutom att jag skulle tejpa igen arslet först)

Link to comment
Dela på andra sajter

Med den utrustningen skulle jag våga göra en platta med Michael Jackson. (Förutom att jag skulle tejpa igen arslet först)

😳

Ja, med stabil gaffatejp.

Andreas Backman?

Är du gammal säckpipare?

Jag lirade med en Andreas Backman i The Thistle Pipe Band en gång i tiden när de flesta här simmade omkring i deras fäders scrotum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...