Jump to content
Annons

Ekström presents himself!


Ekström

Recommended Posts

hej hej och hallå dagboken...(oooops fel sida)

Nej men hej. Jag heter thony Ekström, bor i "lilla" västerås. där jag faktiskt stortrivs, bott här hela livet. mer eller mindre...små orter på sidan om eller på landet så att säga, men nu är jag fast i storstaden. ja vi klassas som en storstad, vi ligger på 6:e plats och försöker ta femte palts och flytta ner linköping på 6:e...ja lite små stadspatriot kan man väl säga. kommunen skulle bara veta hur mycker gratis reklam jag gör för vår fina stad.

Men till saken, jag proddar Hard Techno / Schranz eller nåt likande i alla fall.

ska försöka mig på Acid har jag bestämt, men svårt när man inte äger nån TB303a, om ni nu inte vill tipsa snälle thony med mjukvaru grejjor? 😳

Annars så lyssnar jag om inte annat på mycket musik inom: hard techno/Schranz, hardtrance, hardstyl, lite lite lite Hardcore, Acid och lite annat skit. som ni ser så innehåller nästan varje genré Hard och jo jag är mest inne i dom hårdare stilarna, gillar inte mjukt, hårt ska det vara, hårt är bra, hård musik gör att man lever, när man är ute på diverse techno eller trance fester så vet fossingarna att man lever i alla fall.

nåja hoppas ni en vacker dag får höra mig på en CD skiva eller vinyl 😠

PR för hemsidan: www.ekstrom-productions.mine.nu

//Thony Ekström [Den Galne Västeråsaren]

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 2 veckor senare...

Tjena Tony!

...Och välkommen - trots att jag själv är värsta färskingen här! 😏

Jag har ju varit inne i electronicasvängen ett bra tag nu, och ville bara tipsa om en GRYM mjukvaru-303:a. Den heter Audiorealism Bassline, och låter exakt som originalet. Liten (i Mb) och enkel att hantera. Den går både att använda som vanlig mjukvarusynth (MIDI) och med den interna "riktiga" TB-patternsequencern.

Kolla på http://www.audiorealism.se/. Det finns tydligen en Bassline Pro nu också, men den vet jag inget om. Den "vanliga" är iaf riktigt grym!

Lycka till!

Redigerat av Tweeky
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...