Jump to content
Annons

Yamaha PSR 1100

Recommended Posts

ingvar (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag är ny här och jag är nyfiken på vilka man kan få kontakt med. Jag är en "gammal basist" som spelade dansmusik från 60-talet och till omkr.1980.

Har på senare år spelat keyboard och det är just den som frågan gäller. Hade sparat undan styles på "userdisken" och fick plats med 38 stycken. Så småningom behövde jag lägga in ytterligare en styles och plockade bort en annan för platsens skull. Den vägrade ta emot något mer. The drive is fuel! sa den. Tog bort några till, men fortfarande vägrade den. Då tömde jag allt innehåll och lade in från min backup-diskett. 24 st. fick plats! Varför vägrar den ta emot mina "gamla 38" styles?

De har ju fått plats förut! Vågar man göra en "fabriksreset"? Är jag verkligen ensam om detta fenomen? 😎

/ Ingvar

Annons
ingvar (oregistrerad)
Postat

Det verkar som jag var ensam...

OK, då måste jag försöka få tag på en duktig människa på Yamaha/Sweden.

Det blir inte lätt 😱

/ Ingvar

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.