Lundin Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 (redigerat) Ni som är i tankarna på att uppdatera till Cubase / Cubase Studio 4 - kolla denna digra lista över saker som kan skapa problem ihop med din hård och installerad mjukvara alternativt bli problematiskt med ditt arbetssätt.Known issues and solutions för C4 och CS4 - 4.0.1 Redigerat 30 september 2006 av Lundin
tordA Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 😆😳😕🙁 jag väntar nog ett par månader med en uppgradering 😱
tbruce Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 De flesta av de där problemen verkar ju vara mycket lätta att åtgärda med en uppdatering - varför gör dom inte bara det? 😉
Lundin Postat 1 oktober 2006 Trådstartare Postat 1 oktober 2006 De flesta av de där problemen verkar ju vara mycket lätta att åtgärda med en uppdatering - varför gör dom inte bara det? 😉 😛 jo.. men de måste ju ha någon sysselsättning tills nästa stora - betalande -uppdatering.. typ Cubase 5.. Tänk dig hela steinbergteamet sittandes o rulla tummar ett helt år utan ett endaste litet jota att göra.. Charlie Steinberg: - Ok grabbar, ni kan gå hem nu..jag ringer när vi sätter i gång med C5, runt januari nästa år.. tack.. hej..
Nightroad Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Charlie Steinberg: - Ok grabbar, ni kan gå hem nu..jag ringer när vi sätter i gång med C5, runt januari nästa år.. tack.. hej.. 😛
Slackerboy Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Tittar man på listan så är det inte så många som är riktiga buggar utan mer begränsningar, ja som säkert finns i sx3 (vissa kommer man normalt inte slå i taket på), det enda som riktigt oroar mig är om mediabay har brister som gör att den potensiellt kan störa stabiliteten. Det ser ju dock ut som de gjort vissa förbättringar i 4.01. Som jag sa tidigare i tråden om själva rel så kommer de garanterat behöva släppa ett par patchar rätt snart då stora massan testat av C4... 🙂 I det stora hela har jag dock rätt höga förhoppningar att det skall fungera bra, samt att man kommer vinna en hel det i flöde, sålänge den är stabil under normal hantering dvs... 😆
Lundin Postat 17 oktober 2006 Trådstartare Postat 17 oktober 2006 sålänge den är stabil under normal hantering dvs... 😄 😉 T.o.m Dr Alban kan ju börja använda C4 då ju... ..Koolt!
Thomas Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 (redigerat) Intel Mac only: virtual instruments Monologue, Embracerand Tonic, Apogee UV22/UV22HR plug-ins not available Currently no solution available. These plug-ins are incompatible with Mac Intel systems Eh WHAT??? Redigerat 17 oktober 2006 av Thomas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.