milton Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 (redigerat) På KB i Malmö, om två timmar: tokfunk med Tower of Power! Nån mer som ska dit? Kommer bli en svängig kväll...niiiice! Redigerat 4 september 2006 av milton
bassman Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Tänkte gå, men ska på BB King i stället i Baltiska hallen. Attan att de ska spela samtidigt. Har redan sett Tower of Power 4 gånger så nu får jag hålla mig till nästa gång de kommer.
RoBERT Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 jag hade tänkt gå, men plånboken och avståndet sade sitt.... Men jag har sett dem förr så det är inte jordens undergång. 😆 SÅÅÅÅ GRYMMA dom e iaf. Ge oss en fin concert review imorgon när chocken har lagt sig.. 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 sååå... hur var konserten???? 😳 Sådär. Jag har sett dom bra mycket piggare.
RoBERT Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 kanske e svårt att hålla lågan uppe perfekt efter 40 år iofs... men det måste ju svängt bra mkt bättre än mkt annat som spelas idag.. 😳
KillwithSkill Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Polarn var på dom för några årsen. Han sa att barytonsaxen hade sånt fett sound att det vibrerade i pungen.
RoBERT Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 haha, undra om det var 2004..? känner igen känslan, hahaha
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.