ChromaWoods Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Är det så du ser ut utan glasögon? Nej, jag ser ju (tydligen, till 62% iaf) ut som Usama bin Laden utan glasögon. 😕
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 hiiillls.... ... RUUUUN... FOOOOOR... YOOOOOUR... LIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVES!!!
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 😕 Jag var full... Jag gjorde inget... Jag lovar... Jag var inte där... Det där är Reinfelt!?
Overkill Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 (redigerat) 😄 Vad är det hon slickar på? Det ser ut som en nalle 😕 Teddybjörnen FredrikssoN? 😄 Såg en reklam från Jamba igår kväll: "Rudolf med röda kuken" 😆 Tydligen någon ringsignal 😆 Redigerat 14 december 2006 av Overkill
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 (redigerat) 😕 Ingen aning... Satt precis och funderade själv... Hundkex? 😛 En väldigt blek pepparkaka? 😆😆 DJÄVLIGT dålig bild egentligen juh... 😄😄😆 Den här är bättre... Redigerat 14 december 2006 av Dark Of Light
ChromaWoods Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 MITT PAKET FRÅN THOMANN HAR KOMMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drar från jobbet nu, bye! Wohoooooooooooooooo!!!
Overkill Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 😳 Ja, vart är vägen på väg. Man vet inte vem som döljer som bakom ett lager av sperm... smink nuförtiden! 😆
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 (redigerat) 😳 Ja, vart är vägen på väg. Man vet inte vem som döljer som bakom ett lager av sperm... smink nuförtiden! 🙂 🙂 Men Sandra, så du pratar... 😆 Vilken väg förresten? Redigerat 14 december 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 😳 Öh... Ja... Jo... Det var jag... och... de där... två... ehh... vi skulle bara... prata lite och...
Overkill Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 "Vad önskar sig du då?" "Jag skulle vilja ha dig i julklapp!" "Jahopp, öhm jaha, det ska vi nog, ööh, kunna ordna till dig." 😳
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 😕 Om det här är mina snälla grannsystrar..? Näeh, men djävlar vad praktiskt... 😕 Å andra sidan, hur gör de när de ska... eller när de måste... Nu vet jag varken bak eller fram...
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 😕 Jag vill ha henne! 😕 Den högra! 😠 Det är ju jag! 🥰 Äsch... Okej då.
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 😕 Om det här är mina snälla grannsystrar..? Näeh, men djävlar vad praktiskt... 😕 Å andra sidan, hur gör de när de ska... eller när de måste... Nu vet jag varken bak eller fram... 😠 Märk väl att de heter Evil 1 och Evil 2... Ungefär som Gotes favvo bananer.
Dark Of Light Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 (redigerat) 😕 Om de är bakfulla och kräks samtidigt, imploderar... öh, hon? de? 😆😠 Mardrömsscenariot måste väl i all sin äcklighet vara ifall båda får maginfluensa och det sker en fullständig tömning både fram och... 🥰 Finns det någon bak..? Tänk om hon... de, måste... Jag menar... 😱 Man får onekligen inre bilder... och de är INTE vackra. Vad säger man till en sådan... till de här brudarna om man skulle stöta på de på krogen..? "-Och analsex är förstås uteslutet?" "-Bor ni i samma lägenhet?" "-Hur får du av dig trosorna egentligen?" Får nog sluta att titta på sådana här grejer... 😕 Redigerat 14 december 2006 av Dark Of Light
Pazo Postat 14 december 2006 Trådstartare Postat 14 december 2006 Är man egotrippad om man tycker man själv gör asbra musik? 😕
Pazo Postat 14 december 2006 Trådstartare Postat 14 december 2006 "-Hur får du av dig trosorna egentligen?" Dragkedja på sidan vettu!
Overkill Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 😕 Om de är bakfulla och kräks samtidigt, imploderar... öh, hon? de? 😆😠Mardrömsscenariot måste väl i all sin äcklighet vara ifall båda får maginfluensa och det sker en fullständig tömning både fram och... 🥰 Finns det någon bak..? Tänk om hon... de, måste... Jag menar... 😱 Man får onekligen inre bilder... och de är INTE vackra. Vad säger man till en sådan... till de här brudarna om man skulle stöta på de på krogen..? "-Och analsex är förstås uteslutet?" "-Bor ni i samma lägenhet?" "-Hur får du av dig trosorna egentligen?" Får nog sluta att titta på sådana här grejer... 😕 Men ett hål som tillfredställs av två kroppar (eller ja, fyra händer/två tungor) blir ju dubbel orgasm för henne (dem? :blink). Då kan man ha trekant fast det egentligen är fyrkant. Eller, blir det trekant ändå? Svårt det här.
Recommended Posts