Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 Hej 😱 Jag över min retoriska förmåga 😆
Christofer Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Hej 😱Jag över min retoriska förmåga 😆 God kväll Pazo 😆 hur har din dag varit?
Dingbats Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 (redigerat) Haha, såg nyss Anders och Måns, fan vad sjuka de är de där "lufterianerna"! "Bränd el" 😱 Redigerat 30 november 2006 av Dingbats
Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 Hej 😱Jag över min retoriska förmåga 😆 God kväll Pazo 😆 hur har din dag varit? Den har varit riktigt skön faktiskt. Vaknade rätt "intejättetrött" men snoozade för länge ändå så jag kom lite försent till skolan. Hade bara en föreläsning slutade vid 12. åt och spelade kort i nån timma. Sen softade jag mest tills Repet vid 17. Skönt rep och sen dess har jag softat också 😆
Christofer Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Hej 😱Jag över min retoriska förmåga 😆 God kväll Pazo 😆 hur har din dag varit? Den har varit riktigt skön faktiskt. Vaknade rätt "intejättetrött" men snoozade för länge ändå så jag kom lite försent till skolan. Hade bara en föreläsning slutade vid 12. åt och spelade kort i nån timma. Sen softade jag mest tills Repet vid 17. Skönt rep och sen dess har jag softat också 😆 Trevligt. 😆
Christofer Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 😱 😛 😎 🙂 Sluta skratta åt mig och min fina luva! 😄😄 Jag tycker bara att den är så söt. 😄
Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 Petri? 😱 Paz, my favvo dude 😛 åhå! 😎
Dark Of Light Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Hej 😎Jag över min retoriska förmåga 🙂 God kväll Pazo 😄 hur har din dag varit? Den har varit riktigt skön faktiskt. Vaknade rätt "intejättekåt" men runkade för länge ändå så jag kom lite försent till skolan. Hade bara ett nupp slutade vid 12. åt och spelade kåt i nån timma. Sen nuppade jag mest tills Repet vid 17. Skönt rep och sen dess har jag runkat också 😄 😛 Ja, de´e´min pôjk dä! 😱
Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 Hej 🙂Jag över min retoriska förmåga 😄 God kväll Pazo 😄 hur har din dag varit? Den har varit riktigt skön faktiskt. Vaknade rätt "intejättekåt" men runkade för länge ändå så jag kom lite försent till skolan. Hade bara ett nupp slutade vid 12. åt och spelade kåt i nån timma. Sen nuppade jag mest tills Repet vid 17. Skönt rep och sen dess har jag runkat också 😄 😎 Ja, de´e´min pôjk dä! 😱 😛
Dark Of Light Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Fredag? 😉 😆 Näh... Bara jag, Robinson. Bara jag.
Gote Postat 1 december 2006 Postat 1 december 2006 Fredag? 😄 😆 Näh... Bara jag, Robinson. Bara jag. Here's to you, Mrs Robinson!
Recommended Posts