Christofer Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Tja. Hej 🙂 Det var längesen 😄 Indeed, sitter man och lirar WoW 28 timmar på en dag blir de lite knepigt att hinna med nått annat. 😆😆 Men jag försöker avvara minst en & en ½ timme till guran ochså. 😎
Pico Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Tja. Hej 😎 Det var längesen 😄 Indeed, sitter man och lirar WoW 28 timmar på en dag blir de lite knepigt att hinna med nått annat. 😆😆 Men jag försöker avvara minst en & en ½ timme till guran ochså. 🙂 Nu jäklar har du varit borta från skolan lite för länge... 28 timmar WoW på en dag? 🙂
Linus Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 lirar WoW 28 timmar på en dag En timme i WoW motsvarar inte en timme i verkligheten? 😄
Gote Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 After the gig, a awesome groupie named Lynn wanted to spend the night with me. And I guess I couldn't resist the temptation.😆 😄
Christofer Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Tja. Hej 🙂 Det var längesen 😄 Indeed, sitter man och lirar WoW 28 timmar på en dag blir de lite knepigt att hinna med nått annat. 😆😆 Men jag försöker avvara minst en & en ½ timme till guran ochså. 🙂 Nu jäklar har du varit borta från skolan lite för länge... 28 timmar WoW på en dag? 😎 🙂
Gote Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Tja. Hej 🙂 Det var längesen 😄 Indeed, sitter man och lirar WoW 28 timmar på en dag blir de lite knepigt att hinna med nått annat. 😆🙂 Men jag försöker avvara minst en & en ½ timme till guran ochså. 🙂 Nu jäklar har du varit borta från skolan lite för länge... 28 timmar WoW på en dag? 😎 Han kanske färdades västerut? 😆
Grillkeps Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Vad jobbigt det vore om man fick ett mail för varje nytt inlägg i denna tråden...
surikatmamma Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 lirar WoW 28 timmar på en dag En timme i WoW motsvarar inte en timme i verkligheten? John Petrucci övar ju gitarr 63 timmar om dagen, genom att spela så fort att han åker bakåt i tiden. Har ni inte sett filmen?
Recommended Posts