Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 Hahahahaha! (irl-skratt) hahahahahaa.... Säger dessamma!! hahahahah
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 (redigerat) Hej Krockan Redigerat 31 oktober 2006 av Pazo
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!!
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!!
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ!
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ! ATT DU VÅGAR!
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ! ATT DU VÅGAR! DU KAN VA!!!
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ! ATT DU VÅGAR! DU KAN VA!!! DU KAN VA!
Krokodil Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Hej Krockan Hej Paz Läget? Bra, tror jag. Och du?
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 Hej Krockan Hej Paz Läget? Bra, tror jag. Och du? Jorå!
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ! ATT DU VÅGAR! DU KAN VA!!! DU KAN VA! NÄHÄ!!!
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ! ATT DU VÅGAR! DU KAN VA!!! DU KAN VA! NÄHÄ!!! DU ÄR!
Krokodil Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Hej Krockan Hej Paz Läget? Bra, tror jag. Och du? Jorå! GOTT! VI KANSKE SKA HA EN CAPS LOCK-DAG OCKSÅ! PLUS ATT MAN INTE FÅR ANVÄNDA FRÅGETECKEN FÖR DOM ÄR GAY
Overkill Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ! ATT DU VÅGAR! DU KAN VA!!! DU KAN VA! NÄHÄ!!! DU ÄR! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 (redigerat) Hej Krockan Hej Paz Läget? Bra, tror jag. Och du? Jorå! GOTT! VI KANSKE SKA HA EN CAPS LOCK-DAG OCKSÅ! PLUS ATT MAN INTE FÅR ANVÄNDA FRÅGETECKEN FÖR DOM ÄR GAY OKEJDÅKANSKEÄVENTABORTSPACEMED Redigerat 31 oktober 2006 av Pazo
Pazo Postat 31 oktober 2006 Trådstartare Postat 31 oktober 2006 Varför editerade du? Jag såg allt att dte var en smiley!!!! JAG STAVADE FEL PÅ KROCKAN!!!! NÄHÄ! JAG KOM IN I TRÅDEN OCH SÅ VAR DEN EN SÅNDÄR SMILEY MAN GÖR MED ETT "D" SÅ DET SÅ! ATT DU VÅGAR! DU KAN VA!!! DU KAN VA! NÄHÄ!!! DU ÄR! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!! JOOOOOOOO!!!
Krokodil Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Hej Krockan Hej Paz Läget? Bra, tror jag. Och du? Jorå! GOTT! VI KANSKE SKA HA EN CAPS LOCK-DAG OCKSÅ! PLUS ATT MAN INTE FÅR ANVÄNDA FRÅGETECKEN FÖR DOM ÄR GAY OKEJDÅKANSKEÄVENTABORTSPACEMED JABORTMEDSPACEJÄVLAONÖDIGKNAPPEGENTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!
Krokodil Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 FANVILKENFINAVATARDUHAR!!!! TYCKERDUSCHYSSTRÄTTNÖJDSJÄLVFANMENLITEPARADOXALTKANSKEFAKTUMÄRJUATTJAGHETERKROKO DILMENVEMFANBRYRSIGINTEJAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spaceman Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 http://tv.feber.se/2006/10/mer_frn_grotesc.html
Recommended Posts