IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 (redigerat) Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 😉 edit: inlägg 90420 Redigerat 6 september 2006 av IDF
Micke H Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 😉 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 😉 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening!
Micke H Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😉 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 😄 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 🙁 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening! Jaaa, det gör vi! 🙁😆
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😲 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 🙂 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 🙁 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening! Jaaa, det gör vi! 😆🙂 vad ska den då heta är frågan!?? 😄😄😳
Micke H Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Har festplats frestats fortast? Säg det flera gånger i följd i snabb takt. 😆 jag fattar inte.. 😄 Har ingen poäng, annat än att det är svårt att säga snabbt. 🙂 jag trodde det skulle vara ngt skoj.. jag är alldeles för slöpratad för att hålla på med sånt!!! 🙁 Och jag är alldeles för slö för att komma på något roligt att säga... 🙁 då kan vi bilda förening! Jaaa, det gör vi! 🙁🙂 vad ska den då heta är frågan!?? 😄😄😳 Ingenting! Vi är för slöa för att komma på ett namn! 🙁😲
Micke H Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Hej Jag heter Johnny och är alkoholist! Första steget är aldrig det lättaste...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Näh. Ska stänga av datan för jag ska stoppa in en dvd spelare 🙂 tjo!
Micke H Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Näh. Ska stänga av datan för jag ska stoppa in en dvd spelare 😄tjo! Ska du stoppa in en dvd-spelare i datorn? 🙂
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Näh. Ska stänga av datan för jag ska stoppa in en dvd spelare 🙂tjo! Ska du stoppa in en dvd-spelare i datorn? 🙂 Japp. Sådär. Klart. vet inte ifall det kommer något ljud ur den dock 😄
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Nån som vet ett bra programm att spela dvd skivor med i datan? 🙂
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Nån som vet ett bra programm att spela dvd skivor med i datan? 🙂 Näh... 😄
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Öjudproblemet var bara att jag hade kopplat fel på ljudkortet 🙂
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 😄 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa?
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 😲 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa? Jag vet inte 😄
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 😲 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa? Jag vet inte 😄 Jag menar det våre ju som att tro att du bara cyklar omkull hela tiden and never get laid. 😲😲 F´låt...
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 😲 Undrar hur det kommer sig att folk oftast antar att det enda jag gör är att dricka öl och nuppa? Jag vet inte 😄 Jag menar det våre ju som att tro att du bara cyklar omkull hela tiden and never get laid. 😲😲 F´låt... 😲
Dark Of Light Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 😄 Jag nuppade inte i helgen... Å andra sidan drack jag öl... 😲
Krokodil Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Här sitter man och tar sig en pilsner... Tycker inte om att han kallas krokodiljägaren 😄
Krokodil Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Rök... Men har ingen tändare 😄 (fy fan så mobbat.)
Pazo Postat 6 september 2006 Trådstartare Postat 6 september 2006 Rök... Men har ingen tändare 😲 (fy fan så mobbat.) Fy! NU gillar jag dig mindre 😄
Krokodil Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 F'låt, jag röker bara när jag dricker öl, om det är en tröst 🙂 (Fast nu vet jag att du HAR tyckt om mig iaf 😛)
Recommended Posts