Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vilken mic ska jag köpa av JJlabs BMC 2 och studio projects B-1?

Har själv testat B-1 och den låter schysst, men har inte testat BMC 2, men har blivit rådd att skaffa den.... Vad tycker ni.

Annons
Postat

Jag har inte testat BMC2, så jag är inte säker - men baserat på alla tidigare erfarenheter, skulle jag säga Studio Projects B1. Det finns dock ett litet problem - och det är att B1 har varit slut ganska länge vid det här laget - och nya förväntas komma till Sverige under första halvan av september, så man kan inte veta helt säkert när det dyker upp. Behöver du en mic just nu, så går den alltså bort ganska kvickt... 😠

Jag får väl ta och snacka snällt med JAM, så att jag kan göra testinspelningar med deras nyare modeller också och lägga upp på testsiten. 🥰

MrPhil (oregistrerad)
Postat

Tycker du ska testa den andra oxå.

Postat

Ja det var Jam jag var inne hos, dom sa okså att B-1 var slut, men dom sa att enligt alla deras tester så rekommenderar dom JJlabs mic.. Ajja, e man inte nöjd får man väl gå tillbaka med den. hehe.. .

Postat
Ja det var Jam jag var inne hos, dom sa okså att B-1 var slut, men dom sa att enligt alla deras tester så rekommenderar dom JJlabs mic.. Ajja, e man inte nöjd får man väl gå tillbaka med den. hehe.. .

Det är ju inte så konstigt att de rekommenderar sitt eget märke - men det kan ju bara bra ändå... 🙂

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.