Umemagnus Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 (redigerat) Tjosan. Håller på med en projekt där jag bara har spelat in Audio-spår... Så för att rensa upp i arrangefönstret så tog jag bort alla "onödiga" midispår å sånt... Nu behöver jag dock importera en midifil till min skapelse.. jag testade att gå på import, och välja fil, funkade fint, dom fyra midispåren kom upp alldeles utmärkt, men jag får inte ut nå ljud... dom ligger iof på fyra "audiospår", om man nu sa fixa midispår istället... hur gör man de?? vore tacksam för snabba svar 😎 ... har även letat på forumet och inte hittat... mvh/ UmeM Redigerat 31 augusti 2006 av Umemagnus
Umemagnus Postat 30 augusti 2006 Trådstartare Postat 30 augusti 2006 hörrni, gubbs änd tjejs... ingen med någon lösning?
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Förmodar att du har mac men jag tror det funkar på samma sätt som på min PC version. I arrangeläget så pekar du ute till vänster (på själva texten audio, är lite kännsligt på min i alla fall) på det audiospår som din midi hamnat på. Håll sen ner höger musknapp så ska du få upp en meny där du kan välja vilken sorts kanal du vill att den ska vara. Tror att det även ska gå att välja i den där lilla dialogrutan som är på sidan av ännu mer till vänster oxå, du måste nog markera kanalen om jag inte minns fel. Hoppas det löser sig. Göran
Umemagnus Postat 31 augusti 2006 Trådstartare Postat 31 augusti 2006 (redigerat) Fixade sig bara fint! Tack å bock.. ---Case Closed--- Redigerat 31 augusti 2006 av Umemagnus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.