Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har du Studio 5-06? Där fanns recensionen. 😄

Postat

Det mesta jag läst om den visar att den inte är värd de pengarna men smaken är ju delad.

theadvent (oregistrerad)
Postat

Jag gjorde ett AB test (med och utan) i en studio som jag jobbade i förut och skillnaden var väldigt marginell.. kanske kan fylla sin funktion lite bättre om man har ett rum som inte är aukustiskt behandlat och som resonerar väldigt mycket .. men jag skulle fortfarande lägga mina pengar på något annat..

den ser dock väldigt snygg ut måste jag säga =)

Postat

Jag kan tänka mig att den är väldigt användbar till bandmicar (som ju normalt har 8-karakteristik), om man vill skära bort loben som är riktad bort från ljudkällan, så att man kommer närmare cardioidrespons men har kvar bandmicens mysiga sound. Får testa det också så småningom - och jämföra med Auralex XPander kit, som är betydligt billigare och kanske till viss del ger samma funktion...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.