audible Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Alone Together ARTIST/GRUPP: Audible GENRE: Electro House LÅTLÄNGD: 5:48 KOMPOSITÖR: Audible PRODUCENT: Audible INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: MP3 STORLEK: 7,96 MB STATUS: Skiss Your browser does not support the HTML5 audio tag Här kommer jag med en lite snällare låt. All slags kritik uppskattas! Redigerat 27 augusti 2006 av audible Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Light Head Postat 27 augusti 2006 Dela Postat 27 augusti 2006 Klart ok låt! Rätt bra grove, lite rörigt till och från. Men detta är klart godkänt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audible Postat 27 augusti 2006 Trådstartare Dela Postat 27 augusti 2006 Ingen annan? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjViss Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Jag har laddat ner den men kan inte lyssna på jobbet. Skall lyssna och återkomma med lite kritik imorgon 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 28 augusti 2006 Dela Postat 28 augusti 2006 Helt okej låt 😆 jag tror det skulle låta fetare om vocoder-rösten var lite högre och att de olika "orden" panorerades hårt sick-sack till h/v. Likadant när leadsynthen kommer in så maskeras de nästan bort av alla andra ljud. Något borde sticka ut mer än det andra typ. Om du plockar bort baskaggen i breaket runt 03:30, så blir det roligare när det drar igång igen 😮 DJ-vänligt outro är alltid bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Distorted man Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Håller med föregående. Fram med rösten. lägg den som daft punk. snygga ljud förutom delay:ade BD:n under "bryggan" Bara mullrar och förstör. Svänger bra på sina ställen. En ordentlig mix så blir det klockrent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Schysst, assnygga trummor i början. Bra vers eller vad man ska kalla det. Delen efter den tappar det lite fokus och blir konstigt. Ja upp med autotunade rösten. Fan, autotune är ju asute egentligen men du får till det rätt bra här. 😛 Rätt tufft. Skön stämning i låten, fin melodi. Tumme upp! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 augusti 2006 Dela Postat 29 augusti 2006 Ja! Asgrymma trummor! Känns hel-rätt. Som sagt; upp med röst/sång! Visst, lite rörigt, men jag tänker ändå spela detta på så hög volym att jag inte tänker på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 soft. Likeit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.